You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / Q1) 餵奶時 bb 發脾氣 Q2) 是否阿B想食就比佢食 Q3)如何建立奶庫

免費索取 育嬰手冊

Q1) 餵奶時 bb 發脾氣 Q2) 是否阿B想食就比佢食 Q3)如何建立奶庫


MintChan
MintChan 的照片
Member: 1768
Joined: 2010-11-26
列印版本列印版本

你好!

我個 B女而家 16-day, 遇到以下問題, 請幫忙解答一下︰

1. 上左奶之後,阿b啜得冇以前咁出力,前幾日開始,餵到10mins左右,阿b就開始發(炆陣),個頭fing黎fing去,跟住吐番個乳頭出黎。攪到我一餐要分開幾次餵,請問可以點樣解決??

2. 阿B依幾日,餵完(只肯食10-15mins)唔夠一個鐘,又口擘擘要食,比佢食,佢又食得10mins。請問我應該佢繼續順從佢,定餓佢多一個鐘,等佢餓d,食多d??

3. 另外,我想開始儲奶,等我返番工果時可以餵,我d奶水足的,因為阿b體重增長理想,不過嘗試泵奶果時,泵左10mins都冇 5ml,請指教指教!!

THNAKS A LOT!!

MintChan
MintChan 的照片
Member: 1768
Joined: 2010-11-26
A MILLION THANKS

有型 A MILLION THANKS 有型

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
MintChan您好! BB食奶食到喊,可以從以下兩點去分

MintChan您好!

BB食奶食到喊,可以從以下兩點去分析問題所在:

1. BB 有幾大?一般而言,大部份BB 回到家後,會有個猛長期(growth spurts),大約在BB 7-10日大、2-3星期、4-6星期、三個月、四個月、六個月、九個月大左右發生。而大部份處於猛長期的BB 都比較愛哭。

2. BB 食奶時喊,特別是食了十分鐘左右開始喊的,那有可能BB 需要掃一掃風,也有可能BB 快食完,只想繼續吸吮;或是BB 想食另一邊乳房,因為食緊的一邊奶開始流得慢,食想另一邊了。你觀察下BB 呢幾日的表現係點,因為處於猛長期的BB,食奶是會食得密集,一來BB 需要生長,二來密集食奶可提升媽媽的奶量。

3. 在復工前兩三星期前開始儲便可以了。初初泵奶,能泵出來的不會太多,但積少成多的話,便可以慢慢建立奶庫。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

MintChan
MintChan 的照片
Member: 1768
Joined: 2010-11-26
THANKS AGAIN~~

THANKS AGAIN~~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?