You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 人奶bb=過輕??

免費索取 育嬰手冊

人奶bb=過輕??


maizebb
maizebb 的照片
Member: 1567
Joined: 2010-10-24
列印版本列印版本

BB出生時2.96KG, 出院後一直全人奶, 每日大概8餐, 每次食20-30分鐘, 日日都有3-4次便便+殊殊又3-4次殊殊. 係訓覺唔係好乖, 鐘意摟抱, 樣樣都正常.
但係佢出世2星期都係岩岩返去完本出生體重, 到加陣Day22/3 week先重得少少3.08kg. 健康院話驚我餵得唔好但又唔發現0的乜問題, 私家叫我可以加奶粉但我又唔想, 應該點好?
不肯定
pjk

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
三個幾星期, 有可能撞o岩 growth

三個幾星期, 有可能撞o岩 growth spurt,
你可以 google 下哩個詞, 了解多D~

maizebb
maizebb 的照片
Member: 1567
Joined: 2010-10-24
我真係好擔心, 特別哩兩日bb夜晚不停0甘食,

我真係好擔心, 特別哩兩日bb夜晚不停0甘食, 好似食極都唔飽, 連食幾個鐘, 食到我頂唔住俾bottle餵佢, 佢先至肯訓.
同埋佢夜晚更係食多過日頭好多, 夜晚我好似唔夠奶餵佢, 好膽心, 好想叫個lactation consultant幫手睇下出左乜問題.

yellowsq
yellowsq 的照片
Member: 1192
Joined: 2010-06-11
要再餵密點呀,頭一個月十至十二餐走唔甩。

要再餵密點呀,頭一個月十至十二餐走唔甩。

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
每日要有至少 6 次夠份量既小便,

每日要有至少 6 次夠份量既小便, 先至代表食奶食得夠播~

餵密D都好, 我細仔頭個幾月都餵每日 10-14 餐~

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
其實每個BB的成長/增磅幅度都有D差別既.而健康院/醫院既

其實每個BB的成長/增磅幅度都有D差別既.而健康院/醫院既姑娘係按指引(即每週至少增加0.125KG),咁係有不少人奶B都會吾合格既.我阿仔就係一個例子.
不過,就正如妳BB的情況,除了瞓得少D同重得少D之外,其他方便,我阿仔都好正常.但係健康院同醫院D 姑娘就好緊張咁警告我要點點點.....
如果真係擔心BB"落後大市",咁不如多餵兩餐人奶.將兩餐餵奶的時間縮短半小時,每次餵都餵清兩邊乳房.俾BB 食多D,佢會飽D,妳上奶又會多D!

BB的磅數係一個明顯的指標,但不是"唯一"及"絕對"的指標播!
要對自己有信心,加油啊!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?