You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 谷奶但BB不在身邊…

免費索取 育嬰手冊

谷奶但BB不在身邊…


xenialam
xenialam 的照片
Member: 1664
Joined: 2010-11-05
列印版本列印版本

大家好呀!!我剛生完BB3日,BB依家在兒科,因為穿左水好耐呀…我想請問一下大家,因為我BB一開始已經飲左奶粉(在兒科),所以都餵唔到人奶,雖然我都有去俾佢啜下,但係仲未上奶,所以佢啜唔到野,勁喊,試左好多次都係咁。我已經剛出左院啦,尋日開始個胸勁谷,谷到好痛,用手擠終於見到一兩滴,真係只有一兩滴,用熱敷又按摩下都係好痛,又擠唔到多幾滴,因為量太少,泵唔到呢~我想請問一下,依家可以點做呢?我仲好想餵人奶呀,如果依家咁谷都只有幾滴,會唔會谷到發燒架?同埋係唔同用手擠好過用泵先呢?另外,是不是一定會谷到很痛及谷多少天呢?因為實在痛到睡不到,結果食了止痛藥…THANKS!!

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
我個B出世的時間都係因為食咗奶咀唔肯啜我乳房,我同佢對峙咗

我個B出世的時間都係因為食咗奶咀唔肯啜我乳房,我同佢對峙咗2日,唔理佢咁多,佢喊都要佢試,咁最後佢咪又死死哋氣啜我的乳房,所以只要忍心D,係可以令BB變番埋身的。

我哋聽過有個CASE,有個媽媽一向都係泵出黎俾BB食的(又係因為BB食咗奶咀後唔肯埋身),有日佢泵唔切,BB又好餓,咁佢咪唯有埋身俾佢食囉,個B又肯食喎(因為肚餓),仲自此之後就變成埋身餵。

我唔係教你虐兒,只不過食奶係BB的本能,只要激發起佢肚餓要揾食D個基本需要,咁佢就會自然肯埋身食架啦。

由於你生咗幾日啫,D奶仲係由初乳慢慢轉化成成熟的奶當中,比較"杰"身係正常的(初乳會較黃較杰),你可以飲多D水,等D奶的水份可以多D,或者會有改善。

至於通草,我本人覺得最好唔好試住啦,因為你依家谷緊奶,但係又出得唔好,如果再飲通草,咁咪仲多奶,到時咪仲谷....嗱我唔係E師,D個純為個人意見。

xenialam
xenialam 的照片
Member: 1664
Joined: 2010-11-05
多謝你地既回覆,今日我試左幾次,每次都有好幾滴了~但係依家

多謝你地既回覆,今日我試左幾次,每次都有好幾滴了~但係依家好谷,我本身唔飲奶既,如果只係用通草煲水,會唔會都好D呢??谷奶谷到好痛,我忍唔住食左PANADOL…

我想試下用樽儲起D奶,少少都好,但係只係可以滴到1ML去個奶樽度,因為D奶都好黏,黏住手指同埋乳頭,反而唔可以一滴滴落個樽度,呢D情況唔知幾時先可以改善呢?謝謝!

Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
我 BB 出世嗰陣要留喺 "氧氣箱",

我 BB 出世嗰陣要留喺 "氧氣箱", 我去病房睇佢都要隔住個箱, 唔可以抱佢, 餵佢更加唔使講啦~ 到佢出世後 3日我出院, 但佢仍要留醫唔可以跟我返屋企. 哭泣
同你個情況有啲相似, 就是當我出院後開始谷奶嗰陣 BB 唔喺身邊. 最初我泵 2, 3分鐘得幾滴, 唯有 keep 住每隔幾個鐘泵一次同埋打圈按摩乳房. 我唔知道其他媽媽嘅情況係點, 但記得陪月幫我用熱毛巾敷同按摩時, 我係痛到標眼水 ga! 個陪月話係咁痛 ga 喎, 仲叫我等佢按摩完先泵奶 (其實佢按摩時都差不多擠晒出嚟啦!), 佢話會啲奶會出得順啲! 夜晚陪月放咗工, 我自己實在唔可以忍住痛, 好似陪月咁大力咁按摩同擠奶, 所以我會用裝了熱水的奶樽來 "碌" 下 (同埋 keep 住泵), 會舒服啲! 我個 case 係痛咗 2, 3日左右, 之後都算ok!!
我覺得熱敷同按摩都有幫助 ga, 另外足夠嘅休息同心情開朗亦都十分重要!!
加油呀~ 開頭係辛苦少少, 但之後好快你個身體就會適應, 到時就冇咁痛 ga 喇!! 祝你 BB 早日出院返屋企啦~

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi

Hi xenialam,

你現在開始上奶,乳房有硬塊(勁谷)的原因是奶水未能從乳房排清,日子久了便塞乳腺。當有乳腺炎,係就會發燒,所以要盡快去排清乳房內的奶水。

請先熱敷乳房,用手指掃乳房或按摩,再用手推開硬塊至出奶。記得要用任何方法自我鬆弛,如聽歌、閉目養神、深呼吸、喝杯溫暖的飲品、打電話給朋友等,越緊張就越難去推開硬塊。一次未必能成功,可以休息一會兒大約一小時,再嘗試,其間要休息及多飲暖水。

之外,手擠時嘗試使用你的五官及想像力。眼﹕看看孩子的照片,想像你和BB一起、都有助呀。

你現時情況係用手擠會比較好。但如果有電泵機,也可以嘗試,但力量唔可以太大。

如果都未能出奶,你可以去屋企附近的健康院預約,請教姑娘,佢地會好樂意幫你解決餵奶問題。

希望幫到你。 加油呀!!! 微笑

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?