You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 返工前模擬餵與泵

免費索取 育嬰手冊

返工前模擬餵與泵


szeka
義工
szeka 的照片
Member: 1073
Joined: 2010-05-01
列印版本列印版本

星期一返工了, 今日模擬一下返工bb食奶同我泵奶的情形, 於是今早8:30埋身餵右面我出街,bb 11:30在家由婆婆餵左雪奶,先食2安,之後再咀lam lam , 就再加半安,瞓了到2:00都唔起身食. 我12:30回家泵左面, 本想用20min 泵清(因為返工都唔敢用太多時間), 但泵泵下又欲罷不能,個心好想泵多d等bb可以keep 住食.50min泵到6安. 我想問, 咁泵法會唔會整壞細胞得不償失? 是否只泵未食一面? 等4-5pm再泵另一邊? 同埋bb的需要係咪就係3安? 我平時係2個多小時就整醒佢埋身餵的. 今朝11:30佢食完到2pm都好似冇咩意慾,婆婆餵佢都唔食繼續瞓,bb而家53日大,會唔會之前11:30太飽, 唔再需要咁密餵? 好疑惑....

母乳專訊派發地點

szeka

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
szeka, 看來妳的奶量挺好,而且泵的時候又全心全意在想

szeka,
看來妳的奶量挺好,而且泵的時候又全心全意在想著bb,所以造奶的神奇力量就來了!

1)如bb出生磅數正常,有個多月,食到3-4安都係正常.不過,如果bb一向小食多餐的,有可能食量會較少的.同埋有d bb 吾鍾意食奶瓶的,故當媽媽不在身邊邊時會食得少過埋身.
2) 如泵奶時,乳房沒有痛楚,應該吾會令乳房有問題.
3) 至於要泵一邊定兩邊,要看妳上班之後的情況.每人復工後的心情同工作時間/環境,都會有機會影響奶量.到時可能會泵得少左,要泵兩邊至夠.但如果泵一邊都夠,但係另一邊相隔得太耐吾泵,又會令佢有脹痛感.咁到時就是吾泵,都要抽時間到洗手間擠咁d奶來減壓.

希望妳上班之後仍能保持一定奶量!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?