You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB已經出世8日, 一滴奶都未有

免費索取 育嬰手冊

BB已經出世8日, 一滴奶都未有


puppycat
puppycat 的照片
Member: 1534
Joined: 2010-10-20
列印版本列印版本

BB34週早產, 現在已經出世8天. 因體重太輕(1.82KGS)和腸胃不太好, 仍需要留在醫院. 醫院以喉管餵營養水和少量奶粉比BB. 我知人奶對BB好, 所以好希望可以泵到啲奶送去醫院.
我知道剛剛生完頭幾日可能會冇咁快上奶, 所以起初時不以為意, 但過了幾天都未有奶, 又冇谷胸的感覺, 所以呢幾日已經有飲通草木瓜煲魚湯和牛奶, 又有按摩乳房和試用奶泵, 可惜仍然冇任何反應, 到現在依然一滴奶都未有. 驚訝

請問:
1. 是不是有甚麼問題? 怎樣才可快啲上奶?
2. 聽說初乳的營養價值是最高的. 已經過了這麼多天, 若有奶, 仍是不是初乳?
thanks

趣脆
趣脆 的照片
Member: 114
Joined: 2008-11-01
puppycat, 試用手擠奶好D,因為用手擠奶比較似BB

puppycat,

試用手擠奶好D,因為用手擠奶比較似BB埋身吸啜.
初頭泵奶其實一D都吾好受,係會令媽媽出吾到奶架.

puppycat
puppycat 的照片
Member: 1534
Joined: 2010-10-20
多謝你的回覆! 因BB仍需瞓保溫箱,

多謝你的回覆! 因BB仍需瞓保溫箱, 我諗暫時都未可以埋身餵,而且個病房都幾開揚,所有BB的父或母都可以在餵奶時間餵BB,所以都唔係好方便.
噚日問過姑娘,除按摩外,佢叫我試下模仿BB的食奶時間,即係每隔3小時泵一次, 每次20分鐘左右, 宜家左乳房邊開始泵到1,2滴. 雖然辛苦,我仍然會繼續嘗試... Thanks for your support and suggestion anyway!

Winnie
Winnie 的照片
Member: 526
Joined: 2009-08-01
可否到醫院親自埋身餵, 如可以,

可否到醫院親自埋身餵, 如可以, 請姑娘在身邊栛助。保持輕鬆和感恩的心情,慢慢來。 只要立心堅持,就算開頭一些日子錯過了, 日後還有好多日子!希望幫到您。

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
初乳好少, 好難泵到; 即使泵到, 因為少,

初乳好少, 好難泵到; 即使泵到, 因為少, 所以大部份會黐左響個泵度, 浪費左~

請試下用手擠奶, 請醫院姑娘或者健康院姑娘教你~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?