You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 只食5-10分鐘

免費索取 育嬰手冊

只食5-10分鐘


agnes88
agnes88 的照片
Member: 1277
Joined: 2010-07-17
列印版本列印版本

我個B由出世到家下個半月大都係每次埋身餵只食5-10分鐘,點搞都唔醒,唯有俾仍訓,跟住隔一個鐘又要食過,然後才訓到兩粒鐘 ... 我芣仍食唔夠,最近改為泵俾食,每次泵4安,仍就幾分鐘食完,唔夠再埋身餵,咁仍就好準時每3粒鐘先至再食 ... 仲肥得好快,咁做係未好呢,又會唔會泵泵下無奶架?

agnes88
agnes88 的照片
Member: 1277
Joined: 2010-07-17
明白晒,我都會每日起碼有兩餐埋身餵,聽聞咁樣可以增加奶量,

明白晒,我都會每日起碼有兩餐埋身餵,聽聞咁樣可以增加奶量,唔知可以餵到幾時,佢用奶樽餵好似食極都唔飽,是但啦,餵得一日得一日

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
agnes88, 嗯~

agnes88,

嗯~ 泵奶出來,用奶瓶裝著,真實地看到BB食了多少,媽媽及家人的心裡都似乎踏實了.
可是,不一定每位媽媽在哺乳初期都泵出理想的奶量來,這麼一來,媽媽信心就易動搖,壓力一來,奶更難泵出.所以單靠泵奶來餵是一項冒險的做法.
而妳現在既有看到的份量,BB又仍然愛埋身食奶,不妨多堅持一下,因為埋身餵奶的好處還多得很呢.最為我推崇的是親子關係!在零距離下看到BB的成長及變化,真的好正!! 妳切勿錯過啊! 親親

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi

Hi Agnes88,

我認識一位全泵媽媽,佢可以泵到3歲半,所以唔一定會泵泵下無奶。但你一定要有恆心,而且最好係每三至四小時就泵一次。

妳的奶量必定比妳所能泵出來的要多,如果你係全職媽媽,可以試下係bb清晨的時間就多d埋身餵。

加油!!!

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?