You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 固體食物一問

免費索取 育嬰手冊

固體食物一問


shindi
shindi 的照片
Member: 1415
Joined: 2010-09-02
列印版本列印版本

BB滿4個月, 啱啱睇咗保健, 醫生話要一定開始比BB飲果汁同食米糊, 因為單飲人奶係唔夠, 佢話因為人奶係提供蛋白質, 而BB開始長大有較多郁動, 所以需要果糖(來自果汁/果蓉)及澱粉質(來自米糊). 究竟醫生講的嘢係咪真架呢? BB係全人奶, 我本身諗住滿6個月先引入固體食物 (或者5個月3星期開始試餵固體食物), 聽完個醫生講又有D心大心細, 唔知點好.

kingsley-mom
kingsley-mom 的照片
Member: 1421
Joined: 2010-09-06
oh my case is the same!!! my

oh my case is the same!!! my bb also 滿左4個月, 係全人奶,today啱啱睇咗保健, 我本身諗住滿6個月先引入固體食物 或者5個月3星期開始試餵固體食物 ga...bUt 醫生話要開始比BB飲果汁同食米糊, 個timetable仲話要比baby奶粉??!!!that's impossible!!!

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
shindi wrote:我個bb滿4個月有16lbs,

[quote=shindi]我個bb滿4個月有16lbs, 一切健康, 醫生話佢接近超重. 而個醫生的意思係因為夠4個月大的bb就要開始補充果糖和澱粉質,否則會唔夠營養.[/quote]

既然接近超重,但又擔心BB吾夠營養?
果位醫生知吾知自己講緊咩?!

shindi
shindi 的照片
Member: 1415
Joined: 2010-09-02
我個bb滿4個月有16lbs, 一切健康,

我個bb滿4個月有16lbs, 一切健康, 醫生話佢接近超重. 而個醫生的意思係因為夠4個月大的bb就要開始補充果糖和澱粉質,否則會唔夠營養.

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
係囉!

係囉! 我地請衛生署姑娘主講既講座,佢地都係咁講架!
因為BB 到6個月大後,佢地既腸道發展及心理發展都附合進食,消化及吸收固體食物.
太早開始,反而因為BB 未有此準備而嚇怕佢地,令佢地抗拒進食.
而腸道消化不來或引起過敏就仲煩!

妳BB 增磅OK 嗎? 咁個位醫生憑什麼認為妳的BB 不夠營養啫?!

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
世界衛生組織建議, 以純母乳餵哺至 6 個月大,

世界衛生組織建議, 以純母乳餵哺至 6 個月大, 然後先引入固體食物~

果位醫生話單飲人奶唔夠, 係因為佢對人奶認識不足,
我並不質疑佢其他方面既知識,
不過關於母乳既問題, 你以後都係請教其他認識母乳既姑娘或醫生好D~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?