You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB已經7Week先轉全人奶得吾得嘎?

免費索取 育嬰手冊

BB已經7Week先轉全人奶得吾得嘎?


andrea22
andrea22 的照片
Member: 1465
Joined: 2010-09-22
列印版本列印版本

阿b出世都宜傢每餐都係先喂人奶再補2-3安士奶粉,阿b有時會吃曬3安,有時就半安都吃吾夠……
上來哩度學左野之後想轉全人奶,喂密d,喂耐d,係埋就可以阿?幾耐先可以見到成效阿?好驚阿b會餓稱哦 吓?

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
我見你補奶粉量都唔係好多,有時阿B仲唔食奶粉添,所以都依然

我見你補奶粉量都唔係好多,有時阿B仲唔食奶粉添,所以都依然有可能的。

不過你要預咗辛苦一輪。我自己由阿B 4星期左右開始振作,嗰個密密食的情況維持咗個多星期便有起色,所以努力呀。

唔使驚餓親佢的,只要佢每日有5-6條濕片,有POO POO就OK架啦。

我個囝嗰時直情係一食完就POO POO,POO POO完唔夠半小時又食,所以嗰段日子我的生活就只有餵奶同換片架咋。雖然係咁,但最終阿B都可以食倒全人奶,而且一直以來身體都好好,辛苦一段時間啫,都好值得的。

加油。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?