You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB唔埋身食

免費索取 育嬰手冊

BB唔埋身食


milkmilk505
milkmilk505 的照片
Member: 1329
Joined: 2010-08-08
列印版本列印版本

BB一直唔肯埋身食,最初5次有一次成功,變成10次得一次成功,因為大緊張而搞到心情勁差,健康院最後叫我唔好太執著埋身食,於是我便成為全泵奶媽咪。

最初同自己講BB都係食全人奶,泵同埋身食都一樣,但過左一個禮拜,BB食3oz,但我開始追唔到,仍然都係得2oz泵出黎,又過左一個禮拜,仍然無改善。

我好想知係咪唔埋食餵bb就唔會做多d奶?我好唔開心,我真係好想餵全奶俾bb到佢6個月大呀! 哭泣

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
milkmilk50, 妳想給BB

milkmilk50,

妳想給BB 最好的食物這份心意,是正確的!
問題是BB 不肯埋身食奶,這或許是乳頭混淆的原因,如BB 覺得食奶瓶較埋身食來得容易,咁佢就有機會吾肯埋身食了.
要知道,埋身食同用其他器具餵,就連抱B既方式都吾同.若BB認定某種姿勢及方法去進食時,一有改變,佢地就會吾鍾意.
因為用泵既排清效果,吾及BB既吸啜咁好,所以係會影響上奶情況.

現在可以試既方法:
1) 都試下俾BB 埋身食,但吾好等到佢餓至抱佢餵.響佢正常食奶前一至半個鐘餵.佢吾太餓又吾太眼瞓時,或者無咁抗拒.
2) 亦有D BB 響半睡半醒時會肯食,可以在他臨睡前又試下餵.因為有得俾媽媽攬實,佢地都會鍾意架.
3) 餵泵出來的奶,可以吾用瓶的話,就用杯仔餵,或用匙羹,針筒等餵,使BB 吾再掛住用瓶食.(起初BB 會吾鍾意都吾定,但家人要耐心幫BB)
4) 如決定用泵奶的方式餵,媽媽亦要泵得勤一點了.在泵前先飲較熱的飲料,盡量放鬆心情.若有家人幫忙,在泵奶時,再幫妳按摩一下背及肩等位置,有助上奶.

休息和開心D,係上奶秘方!

希望幫到妳啦!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?