You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 奶量追唔切BB需求

免費索取 育嬰手冊

奶量追唔切BB需求


karee
karee 的照片
Member: 1449
Joined: 2010-09-15
列印版本列印版本

BB現在5個星期大, 之前每日都會有一餐是泵完來餵, 一來可以給家人/陪月幫忙餵, 二來可以知道BB奶量. 上星期BB還是食開5oz的, 泵出來都係勉強夠食(泵一邊4oz再補另一邊少少前奶), 埋身餵就食一邊乳房平均可以每3個鐘餵一次. 但今個星期開始發覺BB唔夠食了, 泵出來要食足6oz, 埋身餵食一邊只可以唯持1.5-2個鐘又再喊食.

雖明白feed on demand的道理, 但過了幾天1.5-2小時餵一次的pattern感覺非常疲倦, 根本沒有時間給自己休息(每攻只睡得2-3小時). 而且可能餵得密, 乳房也覺得很”輕飄飄”, 沒有了之前脹卜卜實在的感覺. 也有嘗試過餵完一邊要BB食埋另一邊乳房, 但BB唔肯食, 要訓覺, 試了數次都不成功, 而且因為我是輪著左右邊餵, 另一邊乳房上餐食完後剩下的奶量也不多…..

想問, 我是否要補奶粉了? 另外又如何可以追得上BB所需奶量呢? 下個星期就到6週的"猛長期", 到時BB的需求是否會更甚呢? 我該如何是好?

pochaccopoon
pochaccopoon 的照片
Member: 1279
Joined: 2010-07-18
其實甚麼是"猛長期"??

其實甚麼是"猛長期"??

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Karee, 有時BB

Karee,

有時BB 鍾意"痴實"媽媽,吾一定係為左肚餓,而係想留響妳懷抱,被妳抱住,有種充實既安全感.咁會令佢覺得好似仲響妳個肚入面時既感覺,呢D 係佢熟識既感覺,所以響妳懷中睡得特別甜同安穩.

當佢對新環境既感覺(如: 聲音,溫度,光暗等等...)熟識之後,佢就可以自己睡覺的了. 呢段期間BB 會好似成日扭抱咁,係其實係佢想搵安撫.響呢D 情況係下抱住BB,吾單止吾會寵壞BB,反而係會俾到安全感同互相建立親子互信添!

妳要忍耐一下,亦都要跟家人解釋BB 既需要.如果家中有其他人可以抱下BB,幫輕下妳,讓妳有多D時間休息,咁妳上奶既情況都會好D架!

祝順利!

karee
karee 的照片
Member: 1449
Joined: 2010-09-15
多謝你既鼓勵! 我就照你所講BB要既時候就比佢啜,

多謝你既鼓勵! 我就照你所講BB要既時候就比佢啜, 呢兩日好左D了, 可以TUNE返3-4個鐘食一次! 可能前幾日真係早來的"猛長期"呢!

但係佢而家食得耐左好多, 每邊要食30-40mins x 2邊....即是每次食成1.5鐘奶至食完....點算好? 我check住佢係有啜的, 冇訓覺, 係唔係我supply得唔夠or流量太慢呢?

karee
karee 的照片
Member: 1449
Joined: 2010-09-15
(無標題)

懷疑

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
猛長期 唔係咁準時架, 6 週只係 "大概", 你 BB

猛長期 唔係咁準時架, 6 週只係 "大概", 你 BB 可能宜家已經猛長緊~

資料話 3 個月都會猛長, 我個細仔宜家 2.5 個月, 哩幾日我都覺得佢猛長~

乳房唔再谷, 因為身體已經熟悉左 BB 既食量, 唔會造過量既奶, 係好事黎架~

BB 要食就比佢埋身啜, 係增加奶量既最佳方法~

哺乳媽媽訓得時間少, 但係餵奶會令身體分泌一D賀爾蒙, 係令媽媽既睡眠質素好D架, 即係訓得少, 不過訓得好~

總之, 唔好補奶粉~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?