You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 7星期BB 人奶溝奶粉決擇?

免費索取 育嬰手冊

7星期BB 人奶溝奶粉決擇?


aaronbbmon
aaronbbmon 的照片
Member: 1413
Joined: 2010-09-01
列印版本列印版本

出生時是全人奶, 2星期大時, 醫生說增磅不理想, 建意加奶粉, 但我堅持只用全人奶(每一個鐘就想食人奶), 但5星期時再看醫生, 醫生說增磅不理想一定要加奶粉, 所以我每餐餵完人奶(2邊)再加2-4安奶粉. 1星期後再到醫生, BB體重開始有明顯增長, 醫生說KEEP加奶粉,BB NOW 7星期但我只想全人奶, 所以我CUT奶粉次數,當我今日只比全人奶,BUT BB 成日想食, 每一個鐘就想食人奶. 其實我應該KEEP全人奶 OR 每餐加2-4安奶粉?? please help!! thanks

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
aaronbbmon, 妳的醫生是私家醫生還是健康院的醫生

aaronbbmon,

妳的醫生是私家醫生還是健康院的醫生呢?
BB 既增長吾係同其他BB 比較,如果佢出生時係細碼,一路都KEEP 住係細碼既增長,咁都吾可以話佢吾正常架.

而就是加奶粉,以妳加的分量似乎又多了些.如果bb 從奶瓶中食到的奶越多,妳身體所會造的奶就越少了.
因為,bb 吾夠人奶食,佢都會響妳身上猛啜,而呢個亦係通知妳身體去造奶既訊息.而且,從奶瓶食奶較易,反而會令bb在埋身時,吾認真咁食奶(佢又知陣間會有奶瓶食到奶),於是,妳身體收到既造奶訊息只會好少架咋.

目前想增加bb食人奶既份量,妳必須讓bb多d埋身食,同時留意佢食幻既動作係咪正確:bb上下嘴唇翻開好似喇叭般吸住媽媽部份乳暈,認真食奶時,佢既腮都會有抽動至啱架.如果只係下既少少顫動,佢多數都吾係食喇! 妳要推下佢塊面同托下佢下巴,提醒佢食得耐d同食得深d. 如樓下Kitty 講的.

另外BB 喊,可以係好多原因,佢怕悶,怕嘈,怕熱怕冷,尿濕啦......更多時係想得到妳溫暖既懷抱,令佢更安心咁過度呢個適應期.試著從他的哭聲表情去了解這個新生兒的需要吧!這個是讓妳與BB建立互信的最佳時刻,妳好快就能掌握到的!

加油啊!

kittyngchow0322
輔導員
kittyngchow0322 的照片
Member: 364
Joined: 2009-04-22
初生bb每星期理想增重大約係125克,即一個月大約係一磅多

初生bb每星期理想增重大約係125克,即一個月大約係一磅多少少,你可以看看bb係咪在這個生長線內,而每次都比bb吸清一邊乳房,確保bb可以食到有營養既前奶同埋較多脂肪既後奶,這樣bb至會夠飽架,至於全人奶既bb係比較食得密既,所以經常索食並唔等於你唔夠奶架,你可以再次嘗試全人奶,看看bb既情況如何再決定係咪補奶粉吧,你要加油呀,希望幫到你啦

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?