You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 唔夠母乳..

免費索取 育嬰手冊

唔夠母乳..


Babybe
Babybe 的照片
Member: 1404
Joined: 2010-08-30
列印版本列印版本

BB 得17日人仔但好大食,因為之前佢要住院,出院前已經食到100ml一餐,個時我泵得3餐埋身就1餐,到而家出左院埋身餵佢每邊30min佢都唔夠飽,仲要食補助奶2oz-4oz,我試過泵出黎餵佢都有100ml,但有時埋身餵完3-4小時佢要再食個時我就仲未上到奶,有時真係灰灰地..俾咁多心機時間都唔夠佢食..都仲係要食補助奶,而家佢一餐起碼食成160ml,但佢咁細我驚佢食壞肚呀,同埋佢有時瞓左就成4-5小時都唔起身,有時就好準時3個鐘起身,同埋扭計扭食得好勁..想話減佢食小啲唔俾飽佢食佢可以扭成4-5小時都唔瞓..我應該點做呀??

Babybe
Babybe 的照片
Member: 1404
Joined: 2010-08-30
嗯..呢兩日好小小啦,佢啲時間都好似定返3-4小時起身一次

嗯..呢兩日好小小啦,佢啲時間都好似定返3-4小時起身一次,不過我都係唔夠餵佢..所以一日都會補2-3餐係補助奶佢食,因為見佢唔飽好似好慘咁呀..
多謝你解答我~

carrie
carrie 的照片
Member: 1411
Joined: 2010-09-01
BB都是出世才兩週多, 睡眠同食都重要,

BB都是出世才兩週多, 睡眠同食都重要, 他要是睡便讓他睡, 不用焦急, BB有時會食多, 有時會食得少, 他肚餓時一定不會對你留情 微笑 而且不要期望太大, 他在你肚裡好吃好住, 現在正是適應肚外的世界, 而且餵人奶真的要很大決心, 耐心同愛心, 由其是頭一個月, 如果你能夠渡過這個關口, 往後便會很順利; 而且, 你的乳腺正調節BB所需食量, 如補太多奶粉, 則奶量因需求有機會減少, 我大仔出世時, 我變了全識奶媽, 要1-2小時啜一次, 有時候都會食成個鐘, 但是我仍是堅持, 即使晚上很倦很倦, 我仍"咚"一聲起身, 抱著他餵; 現在細仔出世, 頭一個月, 他每次只吃十分鐘便"收工"...我才剛剛"上奶", 真是心急死...請你放鬆心情, 享受與他共同努力的時光, 跟自己說:餵得幾耐就幾耐, 你已送了一份珍貴的禮物給他!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?