You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 每日只有80ml人奶, 是否沒有辦法增加奶量?

免費索取 育嬰手冊

每日只有80ml人奶, 是否沒有辦法增加奶量?


onlynat
onlynat 的照片
Member: 1398
Joined: 2010-08-28
列印版本列印版本

宜家我每日約3-4小時用電動泵奶器泵奶, 仲要用手一齊大大力擠都冇奶出先停, 但每次都只有半安幾奶 (10-15ml). 我已經日日飲奶水湯, 加上BB第3日大已經用奶樽餵, 到宜家2個月大吾識啜乳頭. 咁係咪冇辦法增加奶量? 係咪應該放棄俾人奶? 得咁少係咪對BB冇乜用? 到幾時應停, 泵到冇奶?

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
泵奶既時候, 越緊張就越冇奶,

泵奶既時候, 越緊張就越冇奶, 尤其是一面泵一面望到實個樽, 計住泵左幾多, 就越唔出~

要放鬆心情, 一面泵, 一面望住 BB 或 BB 相片, 想像住餵奶既情境, 咁你個腦就會以為自己真係餵緊, 咁先至會有泌乳反射~

唔好理個泵, 放鬆最重要~

onlynat
onlynat 的照片
Member: 1398
Joined: 2010-08-28
每次我都係泵完一邊再泵另一邊,

每次我都係泵完一邊再泵另一邊, 不停咁轉泵到冇奶.
頭先沖完澡試左你個方法, 好可惜都係冇奶呢... 只有幾滴就乜都冇啦.
唉...冇得救啦我, 好吾開心.

maci_mandy
maci_mandy 的照片
Member: 1395
Joined: 2010-08-27
唔好咁快放棄! 加油! 俾多少少耐性&時間去泵.

唔好咁快放棄! 加油!

俾多少少耐性&時間去泵. 泵完一邊再泵另一邊, 最後再泵番第一邊都會有奶出 (即是: 右/左/右 OR 左/右/左). 另外, 我發現有時泵到冇奶出時飲杯水, 過一陣又會再出奶.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?