You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB兩個多月大還是每天餵8-10餐, 每次隔1.5-2hr, 是否正常?是否不夠奶?

免費索取 育嬰手冊

BB兩個多月大還是每天餵8-10餐, 每次隔1.5-2hr, 是否正常?是否不夠奶?


jasminelcm
jasminelcm 的照片
Member: 1264
Joined: 2010-07-11
列印版本列印版本

BB下周就三個月大, 但係佢由兩個月大開始還是每天8-10餐, 好多時隔1.5個鐘就肚餓, 每餐食半個鐘, 正常嗎?我係咪唔夠奶呢?因為佢由出世到依家食o既pattern都係差唔多, 人地話阿B應該越大越食得疏同時間短, 但係佢真係無咁既跡象, 健康院姑娘又話佢偏輕(1st month重0.5kg, 2nd month重咗0.24kg咋), 好擔心佢食得唔夠, 老公同奶奶都想我轉餵奶粉, 點算? 傷心 傷心 傷心

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
jasminelcm您好! 首先我欣賞你堅持比最好的BB,

jasminelcm您好!

首先我欣賞你堅持比最好的BB,值得讚賞! 有型

看完你的形容,BB 吸吮姿勢不大理想,我會建議,在BB 食奶食得慢的時候,你用手按摩乳房,可令奶流得快一點,盡量比BB 食多一點的奶。餵完一邊後,擠另一邊的奶補充比BB 飲,你能泵到兩安,好好呀,不要因此氣餒,在哺乳初期,假如BB 的吸吮方法尚未成熟,擠奶便能彌補BB 吸吮的不足。若BB 的吸吮方法正確,通常直接吸吮的奶量會比擠奶多。

至於破損的一邊,由於傷勢不輕,我會建議損的一邊暫時休息一下,例如連續兩餐餵住同一邊先,而損的一邊就泵出來,補充比BB 飲。要加速傷口癒合,揸奶風乾後要再揸,重覆摌三次,風乾後才穿回衣服,一日揸幾次。

補奶粉那邊,食完四安後兩小時要再食,BB之前有沒有睡覺呢?通常6個星期至3個月大的BB 會在睡醒後兩小時內就會感到疲倦,說不定是在扭眼瞓,不過你也可用餵奶來看看BB 是否需要食奶。

餵奶時按摩乳房加快出奶,然後補充擠出來的母乳,再加埋補奶粉,三管齊下,你要努力呀!加油! 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

jasminelcm
jasminelcm 的照片
Member: 1264
Joined: 2010-07-11
我一路都有乳頭損的問題, 俾健康院姑娘睇過,

我一路都有乳頭損的問題, 俾健康院姑娘睇過, 話係BB嘴仔mark得唔夠大的關係。返屋企改善過之後, 有一邊好番, 一邊而家仲係損損地同裂…唉…已經每餐都搽奶喇!其實我阿B已經含哂全部乳暈, 同埋個腮係有郁o既, 所以我都唔知可以點改善, 姑娘只係叫我返屋企練習吓。

而家我係餵一邊既, 平均半個鐘到一餐, 間唔中會啜成個鐘唔停架!我見佢唔停, 又無登特轉邊俾佢食喎, 諗住佢啜得應該仲有奶, 想佢食多D後奶丫嘛。同埋我阿B有越食越慢的問題, 頭個5分鐘就不停咁啜, 之後就啜下停下咁食得好慢(我已經不停咁篤佢面仔、 耳仔、腳仔), 所以到40分鐘到我會拎開佢。

由於餵得咁密, 乳房係餵奶前後都係差唔多鬆軟咁。損個邊係餵時餵後都有D陰陰痛, 係咪損咗就算餵得啱都會痛呢?

如果真係第二個原因我係咪要吱咁D奶走先好餵B呢?但係我個乳房又唔係好脹, 我根本都唔知自己夠唔夠奶。我試過pump, 兩邊都只係pump到2oz, 真係少得可憐。講真, 我真係好擔心係因為自己唔夠奶先搞到佢食得咁密囉~ 唉… 我自己餵咁多餐都好攰都好想放棄, 但係又知道母乳係對阿B最好的, 真係好矛盾。連健康院姑娘都叫我補奶粉, 因為第二個月重得唔好, 所以間唔中一日補一餐(4oz), 但係佢依然係2個鐘到又肚餓, 有時我都好confuse佢係肚餓定想啜啜。

自己餵得辛苦, 身邊人又唔支持, 真係好灰心!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
jasminelcm您好! 餵哺次數頻密但增重未見理想,有

jasminelcm您好!

餵哺次數頻密但增重未見理想,有兩個可能,一是BB 食奶吸吮姿勢不正確;二是媽媽奶水太多令BB 前後奶失衡。

首先你有沒有餵奶給健康院姑娘看看?BB 食奶的嘴形是否正確?因為很多時BB 若嘴巴張得不夠大,沒有含著乳暈,那是會令BB 食唔到足夠的奶。如果你唔清楚,可以回健康院請教姑娘。

其次,要BB 多食奶,可在餵奶時,用手間歇地輕按在乳房上,這樣可加快奶的流速,又可增加噴奶的次數,方法請看短片示範: http://www.breastfeeding.org.hk/post/1471

此外,你是餵一邊還是兩邊?餵完奶後,乳房有感到較鬆軟嗎? 餵奶時或餵奶後,乳頭或乳房有沒有疼痛?

第二個可能媽媽奶水太多令BB 前後奶失衡,意思是BB 只吃到前奶,而吃不夠飽肚的後奶,於是BB 很快便肚餓,令食奶次數增多,從而造成惡性循環,製造更多奶水。

改善方法有最重要是確保BB 的吸吮方法正確及有效;

不要限制每次吸吮的時間,每個BB 的食奶時間因人而異。最重要的是按BB的需要,確保前後奶也能食得到,讓BB 自己食到停口;

BB 先食一邊乳房,再看他是否想吃另一邊乳房,確保前後奶也進食得到。

希望幫到你! 心

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?