You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB 腹絞痛 + 媽媽胸痛

免費索取 育嬰手冊

BB 腹絞痛 + 媽媽胸痛


Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
列印版本列印版本

BB 就快 4星期大, 一直都係全人奶餵哺, 小便同增重都理想.
但今個星期開始就成日扭計, 忿怒 發晒脾氣唔知想點咁. 我去安撫佢, 佢就扭食奶 (明明已經食飽), 因為佢哭鬧不停咁唯有餵佢啦~ 佢食幾啖之後就開大 (痾完就即刻瞓著咗), 而且啲大便好稀, 有時幾乎全部係水 (淨得幾粒黃色的便便)... 唔知 BB 係咪肚仔痛呢?
另外我自己每次瞓低同起身嗰吓, 兩邊胸都有刺痛感覺 (好似有針拮咁), 但瞓落咗/坐定咗之後又冇乜嘢, 請問會唔會係乳腺炎? 乳腺炎除咗痛之外有咩病徵呢?

Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
多謝你哋啊~ 或者 BB 真係成長旺盛期啦!

多謝你哋啊~
或者 BB 真係成長旺盛期啦! 呢個星期食嘅次數同份量都多咗好多, 痾嘅次數亦都相對多咗, 又成日放屁 大吃一驚 (會唔會係我掃風掃得唔好?), 所以我以為佢唔舒服囉~ 呢幾日不停餵奶係攰啲, 但除此之外 BB 又冇乜唔妥, 希望下星期會好啲啦~
我會試吓轉餵奶姿勢睇吓胸痛有冇改善! Thanks~

lovelyteresa
義工
lovelyteresa 的照片
Member: 582
Joined: 2009-08-20
人奶B好多都邊食邊屙架,好正常的!同埋大便係好稀的。

人奶B好多都邊食邊屙架,好正常的!同埋大便係好稀的。 微笑

母乳專訊派發地點

teresa

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Kay Jeong, 乳腺炎的病徵是: 紅腫脹痛熱!

Kay Jeong,

乳腺炎的病徵是: 紅腫脹痛熱! 媽媽會發燒,占寒占凍的.
有時,媽媽乳腺有塞,或BB 吸啜過密,都有機會扯傷乳腺,令胸部裡而有刺痛感覺.所以不時要改變一下抱B餵奶的姿勢. 如改用攬球式,或放BB 在大床,自己用身體去就位,務求全方位都被BB 幫妳吸通.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Kay

Kay Jeong您好!

小孩子突然增加吸食母乳之次數及時間,可能表示孩子正處於成長之旺盛期(growing spurt),這成長之旺盛期會在孩子由出生開始至幼年期間循環出現(如一個月及三個大時)。所以母親只須增加母乳餵哺之次數,待母親身體適應小孩子短期內增加食量之需要,媽媽們的產乳量自然會隨之增加。

因為母乳易消化和吸收,故BB的便便會較稀,有渣或粒粒是正常的,不需擔心是肚仔痛。

乳腺炎除了刺痛之外,還會發微燒。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?