You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 食奶加訓攪問題

免費索取 育嬰手冊

食奶加訓攪問題


nicole
nicole 的照片
Member: 1219
Joined: 2010-06-23
列印版本列印版本

哭泣 我BB2個幾月大,初初先好話唔識拉長佢食奶時間,因為佢仲係2個鐘食一次,好喇,到宜家佢可以3~4個鐘一次我又有D怕,阿B夜晚10點半食奶食半個鐘,之後就訓到半夜2點半又食奶食15分鐘~20分鐘左右繼續訓,到朝早6點先在食食20分鐘至半個鐘,之後小睡到8點起身玩,9點食奶果陣佢好似唔願食咁,但佢喊wo,食左5~10分鐘就唔肯啜,又唔係眼訓要訓,咁有佢啦,打算10點幾佢喊先在比啦,佢又唔喊到12點幾先喊食奶,今次比佢食只係食得15分鐘左右就訓左喇,到4點先起身食奶又係咁,食10~15分鐘就唔肯啜,又唔訓,直到夜晚7點夠3個鐘佢又唔係話好扭計,我都照比佢啜下,啜得10分鐘又唔食,又係唔訓果隻,不過又唔扭計,到10點先乖乖食半個鐘訓喇~有時一訓就訓到半夜5點先起身在食奶,佢既時間咁會唔會有咩問題?2個月大人仔訓咁小得唔得?我哄極佢都唔訓,係到要玩,食奶又係,有時唱下歌哄佢食多d佢都唔肯,食咁小而且佢自己又拉咁長時間先在食一次,又怕佢餓親....正唔正常架?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
係呀!其實妳BB食奶的情況都算幾穩定。吾係有次食成粒鐘,有

係呀!其實妳BB食奶的情況都算幾穩定。吾係有次食成粒鐘,有時又食10分鐘咁。
BB依家食奶既技巧掌握得好,妳的奶量又穩定,咁BB係吾使食20-30分鐘咁耐喇。
不過,有部分BB到了兩至三個月大時,頸仔有力,佢地食奶時或會吾專心,以致食少左奶都有機會,妳覺得BB是否這樣?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
nicole您好! BB大個,食奶會不及以前咁密,主要是因

nicole您好!

BB大個,食奶會不及以前咁密,主要是因為吸吮能力比以前好,媽媽的奶水出得比以前快。

只要BB食得瞓得玩得,有增重,可不需無份擔憂。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?