You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 好大壓力呀....

免費索取 育嬰手冊

好大壓力呀....


charlottechy
charlottechy 的照片
Member: 1039
Joined: 2010-04-18
列印版本列印版本

囡囡12週, 身體好乾, 人地話係氣管敏感o既徵兆, 阿媽就話我d人奶營養唔夠, 攪到個女咁...
而且, 呢兩個星期, 阿囡係咁甩頭髮, 睇左醫生, 加左d vitamin d o既supplement, 又曬左太陽, 都冇乜改善, 阿媽又話我d人奶唔夠營養, 又叫我補奶粉...
點算呀? 講極佢都唔聽, 但係阿囡咁o既情況我又說服唔到佢呀!!

laicammy
義工
laicammy 的照片
Member: 1038
Joined: 2010-04-16
dear charlottechy, we are

dear charlottechy,

we are all here to support you! althought i am not active in responding queries in the forum, i understand that you are always under pressure from family members.

i am lucky that my parents and my hubby's parents are supportive to breastfeeding and i think it is important for them to learn about the advantages of mama's milk... so i will bring along my mother and 99 when BB 返健康院覆診 with a veiw to beefing them up with the right information and let them HEAR how well my baby is growing... probably you can try and see if this method works on you!

good luck and we are ready to share when you are upset~

母乳專訊派發地點

cammy

Winnie
Winnie 的照片
Member: 526
Joined: 2009-08-01
我老公由不支持變支持,是當BB約6週大時,他特然想到他質疑

我老公由不支持變支持,是當BB約6週大時,他特然想到他質疑我餵母乳就等同我質疑他事業上的能力一樣,十分不能接受,因為我視餵母乳為我的天職 純真 ,因此他改變了他的態度。

想深一層,壓力大是必然的。餵母乳這回歸自然本性的行為- 表面上是面對親朋的反對,其實是與傳媒(排山倒海的奶粉廣告)和現今社會幾十年的錯誤觀念抗爭。 哈哈大笑 所以 -努力呀!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
大家唔好灰心,當你唔知為咩事餵母乳時,不妨諗番點解自己要餵

大家唔好灰心,當你唔知為咩事餵母乳時,不妨諗番點解自己要餵母乳?是不是因為自己想給最好的BB?想BB一生健康有保障?然後又諗下BB食奶時的樣子及食完奶後滿足的樣子,咁樣唔知會唔會令自己重拾信心呢?

我地做媽媽都想比最好的子女,而母乳就是第一份禮物,現在不是常說「贏在起跑線」嗎?沒有強健的體魄和良好的IQ,又點去贏人呢?

Mint講得好好,帶家人去健康院聽醫護人員的意見,佢地會比較易接受。

將來BB大個,入學讀書時你會發現佢比較少病痛,就算有病亦唔嚴重,咁你就會知道餵母乳的好處了。

charlottechy不用客氣,有d 咩事就上來傾傾,透透氣啦。呢度是個支持母乳的地方! 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
1) bb 有3個幾月甩頭髮好正常既.因為以前d bb

1) bb 有3個幾月甩頭髮好正常既.因為以前d bb 喺滿月就被剃晒d 頭髮,邊有機會見到佢地甩頭髮啫!

2) bb 皮膚好乾,試下用bb 油在沖完涼後為佢搽下.

3) 好多家人在媽媽餵人奶前都話好,又話支持.但對餵人奶既過程又吾清楚,食人奶的bb會有咩反應及增長又吾明白.....無辦法啦,唯有我地努力咁做好俾佢地睇囉!

yellowsq
yellowsq 的照片
Member: 1192
Joined: 2010-06-11
dear charlottechy,

dear charlottechy, 我完全明白你的感受呀,因為我都經歷過。
由出院起我就堅持盡量餵人奶,諗住餵得幾耐得幾耐。最初都同你一樣面對很多阻力啊。頭幾個星期BB成日哭,到好夜都唔肯訓,我亞媽就話我唔夠奶給BB,總之一日到黑都話唔夠奶啦,有親乜問題就講到關人奶事,皮膚出粒粒又關人奶事,黄又關人奶事,多大便少大便都關人奶事....而我就堅持唔補奶粉。如是者直到BB返健康院覆診,姑娘醫生話BB長肉唔錯,而佢亦親眼見到BB開始有肥嘟嘟的感覺,佢就冇再出聲喇。前後都捱左成兩個月先得到家人支持餵人奶呀。但係跟住問題就轉移左去D冰奶度。話說佢見BB先日哭,去大便又好似多左,只係好似,佢就話係唔係D冰奶有問題。有陣時真係好

charlottechy
charlottechy 的照片
Member: 1039
Joined: 2010-04-18
係呀, 佢d皮膚好乾, 乾到好"鞋", 淨係背脊, 手掌,

係呀, 佢d皮膚好乾, 乾到好"鞋", 淨係背脊, 手掌, 腳掌同屁股冇事... 唉! 搽極lotion都係咁! 我老公又唔support, 我已經同佢地講奶粉都係想抄母乳o既營養, 佢地好似唔係好信咁, 俾呢度d article佢地睇又唔喎, 咁辛苦餵人奶都唔知為乜!? 你估我唔知餵奶粉佢地可以幫手, 我唔使咁辛苦咩.... 我唔知我可以支持幾耐呀!

****btw, 好多謝呢度o既幹事一直答我好多問題(我知道好多時我o既問題重覆左, sorry...) 多得你地我先可以三個月全人奶咋, 我會加油, 希望餵都佢自然離乳****

Mint
Mint 的照片
Member: 1238
Joined: 2010-06-29
我明呀!

我明呀! 我媽咪都有怪我餵人奶架!仲堅持我唔夠奶,又話醫院都俾奶粉之類…
早一個星期我都勁大壓力,先生雖然有安慰我,但冇表態支持我,搞到個人情緒波動好大。後來覺得佢唔信我,都應該信姑娘,咪約時間去帶埋媽咪去見姑娘睇母乳囉,去到再問姑娘一d媽咪唔信 or 擔心既問題,等佢了解多d。
其實你囡囡都12週,試下搵下有冇相關資料俾你媽媽睇下啦~
[quote=charlottechy]囡囡12週, 身體好乾, 人地話係氣管敏感o既徵兆, 阿媽就話我d人奶營養唔夠, 攪到個女咁...
而且, 呢兩個星期, 阿囡係咁甩頭髮, 睇左醫生, 加左d vitamin d o既supplement, 又曬左太陽, 都冇乜改善, 阿媽又話我d人奶唔夠營養, 又叫我補奶粉...
點算呀? 講極佢都唔聽, 但係阿囡咁o既情況我又說服唔到佢呀!![/quote]

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
charlottechy您好! BB身體好乾?你意思是指皮

charlottechy您好!

BB身體好乾?你意思是指皮膚好乾?

嬰兒脫髮是常見現象,BB的頭髮在生長過程中,會有兩次大型脫落的時段,第一次是在媽媽肚子裡發生,第二次則在出生後不久。因此,如果您發現BB的頭髮日漸稀疏,請耐心等候,如到一歲時情況仍然持續,才到醫生求醫亦未遲。

研究發現,中度營養不良的媽媽分泌出來的母乳都能提供足夠營養給BB,所以除非你本身有嚴重營養不良,否則就不用擔心自己的母乳是否夠營養,母乳除了有足夠的營養給BB,還有寶貴的抗體,你同媽咪講,母乳唔止有營養,仲有抗體,係奶粉無嘅。所以幾時都係母乳對BB 好。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?