You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 急!bb突然唔肯埋身食

免費索取 育嬰手冊

急!bb突然唔肯埋身食


Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
列印版本列印版本

BB剛兩個月大,呢兩日開始埋身食奶時間越來越短,最多吮5min,今日直程吮了十幾下就不肯吮,好炆,不停頭仔向後郁把乳頭扯出來,起初我以為自已不夠奶or出奶慢所致,故即時開d奶粉比佢,但都食得唔好,食到好似頂着吞得好辛苦咁先夾硬食到1oz,另外我發現佢每次埋身食到有噴奶反射時就扯乳頭出來,再抱佢移近乳房打算再吮佢已經大喊扭腰,夾硬扶着佢個頭仔吮,也是一路吮一路發出好唔滿意"唔唔"聲,而且埋身食一陣巳有好多風,每次掃風都好大聲,又一邊吮一邊放好多屁,會唔會食滯咗?我都唔知係奶水少定奶水太多令佢唔中意,見bb唔肯埋身食又越食越炆自己真係好唔開心,佢好似好討厭我乳房,我可以點做?那裡出了問題呢?但我谷奶都ok,每次一邊餵另一邊都會不停漏奶,我用了好幾種姿勢埋身餵佢都扯乳頭出來,仲有一個月便返工,我應唔應該改全泵?但我仍好想埋身餵,可否幫幫我?thx

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Lamlamhimhim

[quote=Lamlamhimhim]今日bb食奶都係好快就址咗個乳頭出來,好免強食到5min......實只吮5min是否吃不到後奶呢?但bb今日磅重6.8kg ,一個月前5kg,出生時3.41kg,醫生話ok,叫我繼續餵[/quote]

兩個月的BB 增磅一倍!這個增磅情況怎可以說BB 沒有吃飽?
Lamlamhimhim, 妳已做到credit 了!
我洋洋出生時比妳bb 輕(只有3.1kg),但他到半歲大也沒有妳bb現在的重量啊!
我認為連維他命水都可以不用補了.
聽姑娘講過,有的bb初期增磅多,到稍後時會自動調節食量,增長速度也會放慢些.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
How long baby nurse depends

How long baby nurse depends on both you and your baby and many other factors, such as whether:

1. your let-down is immediate or takes a few minutes into the feeding to start;
2. your milk flow is slow or fast
3. you're positioning your baby correctly on your breast
4. your baby tends to get right down to business or dawdles a bit
5. your baby is sleepy or easily distracted (which can be the case in older babies, especially)

As baby gets older, it become more efficient, so it may take anywhere from 5 to 10 minutes on each side, as compared to newborn and fed for up to 20 minutes on each side.

The other reason why your baby may be pulling away is a milk allergy to dairy that you may be ingesting. So if you drink a lot of milk or milk products try eliminating these for 2-3 weeks and reintroducing it to your diet again a little at a time. Watch your baby for any change in behavior. It usually takes 7-14 days for milk protein to disappear from your body.

There are no time requirements at the breast despite what you often hear. Allow your baby to stay at the breast for as long as it wants. You do not need to struggle with your baby until it is on for a certain amount of time.

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
我的乳房很少脹的,尤其是傍晚,軟軟的,曾經都有懷疑過自己是

我的乳房很少脹的,尤其是傍晚,軟軟的,曾經都有懷疑過自己是不是無奶而開奶粉比BB食,但健康院姑娘同呢度既媽咪講因為BB啜得密,所以唔會脹喎,所以你都唔駛擔心自己既奶量,只要有信心就可以了,另外,我聽啲媽咪/姑娘講,一般食15-20分鐘就已經食晒前奶同後奶,而我就通常等佢食到真係炆先轉另一邊比佢食,仲有,有時BB食食吓發脾氣想食但又啜兩吓就彈開,我個BB咁樣就係想"gu",通常幫佢掃完風就無事了,你下次都可以試吓.

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
另外,想請問下bb吮一邊乳房多久才轉另一邊呢?是否要完全吮

另外,想請問下bb吮一邊乳房多久才轉另一邊呢?是否要完全吮清一邊(手擠冇奶出),先可以轉邊?一般吮多少時間先食到後乳?

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
Candy fan

Candy fan mama:你好!多謝你ge經驗分享,有時我都唔識睇bb究竟食飽未,所以成日會懷疑自己ge奶量,有時不是每次埋身前乳房都脹實,尤其是傍晚後乳房大多數都不太脹,加上bb吮很少時間,我便會擔心自己不夠奶喂bb了!

candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
Lamlamhimhim wrote:Nikitac

[quote=Lamlamhimhim]Nikitac 您好!
好多謝您的意見,但仲有一個月返工,如果現開始泵奶做冰奶會否刺激上奶更多呢?我今日在乳房很脹實的時候餵他,一開始時他肯張大口吸吮也認真地不停吮了5min便放口,我扶直他準備掃風他已大喊不肯比我扶直他掃背,好像還想吃,我再比他埋身吮他就吮兩啖又吐乳頭出來,為何一開始的5min他肯啜,但5min後就不肯?其實吮了5min後出奶會增強or減慢了呢?bb吮了5min後我的乳房巳鬆軟了很多,會否是已吃飽?其實每次埋身只吃5min可以嗎?[/quote]

你好呀,你既情況我果時都試過,我以為自己無奶所以佢唔肯食,於是我去問健康院啲姑娘,佢睇完我餵之後認為BB應該係已經飽飽地,所以玩乳頭,佢建議我如果有呢個情況就唔駛再比佢食,抱直佢掃吓風,因為成日出出入入好易入風,我個BB到宜家有時都係咁架,唔駛擔心,到佢真係肚餓既時候佢又會食架喇

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
Nikitac

Nikitac 您好!
好多謝您的意見,但仲有一個月返工,如果現開始泵奶做冰奶會否刺激上奶更多呢?我今日在乳房很脹實的時候餵他,一開始時他肯張大口吸吮也認真地不停吮了5min便放口,我扶直他準備掃風他已大喊不肯比我扶直他掃背,好像還想吃,我再比他埋身吮他就吮兩啖又吐乳頭出來,為何一開始的5min他肯啜,但5min後就不肯?其實吮了5min後出奶會增強or減慢了呢?bb吮了5min後我的乳房巳鬆軟了很多,會否是已吃飽?其實每次埋身只吃5min可以嗎?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Lamlamhimhim您好! BB

Lamlamhimhim您好!

BB 突然罷吃奶的原因有以下:

1. 孩子生病,例如耳道感染、口腔發炎;
2. 媽媽的乳汁過多或噴奶反射太急;

另外,有些BB 會對媽媽身體出現的改變有所反應,例如媽媽轉用新的香水、洗頭水,或是媽媽因進食帶有辣味的食物而改變了乳汁的味道。

BB已睇過醫生,相信醫生已檢查過BB的健康沒問題吧?

如果BB一切正常,那有可能是乳汁過多令噴奶太急,現在起停止服用增奶的食物或湯水,豆奶都暫時停止。

有些方法可令BB回到乳房去,:

1. 增加母嬰的肌膚接觸,媽媽赤裸上身,BB只穿尿片,媽媽的體溫能令BB平靜下來,怕著涼的話,可用大毛巾包著自己和BB;

2. 在BB 半睡半醒時或安靜清醒時餵哺,切忌在他極之肚餓或大哭時餵哺;

3. 轉換餵哺姿勢;有一個方法你可試試,用枕頭墊高自己約30度左右,讓BB 伏在自己的胸前食奶,這方法較易令BB接受,而且你可用手安撫BB;

4. 嘗試邊行走邊餵哺或在輕微搖籃動作中餵哺。

5. 每次餵奶時另一邊在流奶,那看來你的奶水很充足;餵哺後冷敷乳房有助紓緩乳脹及減少奶量。

食母乳的BB,每個月能在0.5KG 的增重已理想,你的BB由5kg 到6.8KG,成績很好呢。母乳已提供足夠的營養給BB,可不用額外補助維他命水。

如果BB真的不願意吸吮,用BB的角度想想:「把BB抱近乳房就只是為了食奶嗎?」,留意BB哭鬧的原因還有扭眼瞓、悶想人抱抱、過熱或過冷,不會說話的BB都會以哭來表達,若BB不肯食奶,不妨抱抱BB讓他感受媽媽的體溫。

Hope it helps. 心

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
今日bb食奶都係好快就址咗個乳頭出來,好免強食到5min,

今日bb食奶都係好快就址咗個乳頭出來,好免強食到5min,之後不停咁吮兩三啖就向後郁把乳頭吐出來,再吮又係吮兩三啖之後又吐出來,我不停輕拍背氹佢瞓先可以吮耐少少,其實只吮5min是否吃不到後奶呢?但bb今日磅重6.8kg ,一個月前5kg,出生時3.41kg,醫生話ok,叫我繼續餵,如果怕bb吃不夠就泵出來用樽,又開咗vitamin水比bb,食人奶要吃vitamin嗎?因為我係macau人,沒有hk的母乳指導,好擔心......
Au115mama胡盧芭係香草增奶食品我在hk買到,名Fenugreek

欣賞媽媽
欣賞媽媽 的照片
Member: 848
Joined: 2010-02-02
係播,D奶出得急,BB

係播,D奶出得急,BB 吞吾切咪會忟囉!
試下泵走前奶,或暫停一下妳吃開的上奶依品囉!

au115
au115 的照片
Member: 966
Joined: 2010-03-21
會唔會係你啲奶流得甘得制,令他唔耐煩。如果係甘你可能要泵啲

會唔會係你啲奶流得甘得制,令他唔耐煩。如果係甘你可能要泵啲奶出黎先,令啲奶唔好流得太急。什麼是胡盧巴?我都想試下

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
唔知同我一直keep住食"胡盧芭"增奶,另外呢兩日又成日飲

唔知同我一直keep住食"胡盧芭"增奶,另外呢兩日又成日飲豆奶有冇關係呢?bb之前不是這樣的,佢好中意埋身吮,可能之前佢一喊我就比佢吮,試過有幾次吮清晒兩邊乳房都唔肯離口結果嘔奶,之前我又1~2h見佢少少扭計就餵佢,會否是bb生病了?

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?