You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB食奶好怪?

免費索取 育嬰手冊

BB食奶好怪?


Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
列印版本列印版本

BB兩個月大想請問下呢排bb食奶好快就離口(約5 min),抱起掃風後再抱他再餵就喊,有時就算肯再吮,但一吮到奶就會即刻郁來郁去把乳頭扯了出來,我試過夾硬扶著他的頭等佢唔好郁,但bb會一邊吃一邊苦口苦面發出唔唔聲or叫,是否代表已經飽不想吃?但不比他吃他又會食手,比佢吮時佢一吞到奶就郁晒身,每次都好論盡,bb食了5min離口了應否再比佢吮?但按壓乳房仲有好多奶,只吃5min會否吃不到足夠後乳呢?

其實如果bb食咗一餐奶之後冇瞓覺,咁下一餐奶係咪要等佢喊才餵呢?因為bb一到傍晚勁扭人抱,埋身餵完唔肯瞓要人抱住先瞓,但一放低就扭計,我都唔知佢扭抱定肚餓喊,我試過如果佢食完一餐奶唔肯瞓,就會約2~3h再餵下一餐,但呢排餵親都喊,吮一陣一多奶出就扯乳頭出來,好炆憎,其實係咪代表bb未肚餓呢?因為又好容易嘔奶,請問你地係咪見bb喊得好西利先餵奶呢?因為如果等佢大喊先餵可能已經隔咗成4個鍾,但人奶易消化,4小時才餵怕唔怕呢?

另外,兩個月大一日只食5~6餐太少嗎?初生要食8~12餐,是否滿月後就會減少餐數?

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
欣賞mama:好多謝您ge解答,但兩餐之間bb的濕片不會很

欣賞mama:好多謝您ge解答,但兩餐之間bb的濕片不會很重,不過有尿濕約一半顯示也可以嗎?

欣賞媽媽
欣賞媽媽 的照片
Member: 848
Joined: 2010-02-02
其實BB大個了,掌握食奶技巧好D,食奶的時間亦會短D. 如

其實BB大個了,掌握食奶技巧好D,食奶的時間亦會短D.
如果食完一邊放口,妳又覺得個邊乳房都鬆了,就試下俾BB 食另一邊乳房.
如果BB 真的不要食,咁都可能真係夠飽了.
妳還要看BB 兩餐之間的濕片,如果夠重,咁都表示之前的一餐食得夠多.

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
多謝您的解答,咁即係只食5min應該未夠飽要再試比佢吮,但

多謝您的解答,咁即係只食5min應該未夠飽要再試比佢吮,但我試過bb離口後開少少奶粉比佢睇下食唔食,佢多數都唔食,or吮到頂下頂下吞唔落?係咪因為飽呢?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
BB可能不喜歡奶水快速的流出來,但在流速太慢時也會變得煩躁

BB可能不喜歡奶水快速的流出來,但在流速太慢時也會變得煩躁。

BB食了五分鐘離口再食就唔耐煩,有可能是奶水在此時出得較慢,你不妨用手C 字形hold 住乳房,然後手指公往乳頭方向向前掃,等乳房出多d奶比BB,睇下佢會唔會咁?

吮一陣一多奶出就扯乳頭出來,這可能是噴奶太急,你可瞓住餵,令奶水唔會流得咁急。以及在BB 很餓之前餵奶,BB 肚餓的表現先是較清醒,頭仔兩邊扭,會有想食手的動作,會發出嗯嗯聲,大哭是很餓的表現,留意一下。因為好餓的BB 一食奶就會「狼吞虎嚥」,過度吸吮會令噴奶反應加強。

另外,留意BB 很需要大人的安全感,不妨抱下BB,搖下、拍下pat pat 來"tum" BB 睡覺,因BB還細,唔識得自己入睡。

Hope it helps. 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?