You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 食奶時間短了!

免費索取 育嬰手冊

食奶時間短了!


PURINDOG
PURINDOG 的照片
Member: 1183
Joined: 2010-06-09
列印版本列印版本

bb2個多月大, bb食奶時間短左, 食10mins左右就唔肯食, 但轉另一邊乳房又會食,但之前食開個邊乳房仲有奶, 我用手"枝"都仲有奶, 但乳房的確鬆左既!如果食20mins足夠嗎?之前食得好時, 可以3個鐘先食另一餐,而家2個鐘就要食!

而且bb夜晚唔肯訓(一個月了), 通常2-3點先訓, 半夜都要餵2餐(1-2點&5-6點),如果bb係介夜奶的話, 半夜係咪完全唔食既呢, 如果係咁, 咪好長時間唔食奶??近來bb半夜食奶食10mins就完全唔食,掛住訓覺, 但食完都可以訓到3小時才食第二餐。

還有我想問計相隔時間,係由開始食既時間計還是食完既時間計呢?

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
在我與媽媽們接觸時,十個有七八個都有這個經驗,在一日內有幾

在我與媽媽們接觸時,十個有七八個都有這個經驗,在一日內有幾小時,多數是傍晚時份,bb好難湊,食完又哭,哭完又食,放低又哭,總之好難攪。
外國人稱之為fussy hour,原因不明,但相當常見,是正常現象。有可能因為傍晚奶量少了,所以要少食多餐,也可能天氣變化要安慰,又或者想吃多些來睡長一些,不過這都是估計。
只要按bb的需要去餵,是吃奶也好,是安撫也好,母乳餵哺在這個困難的時候都可以給bb最好的安慰。
除非bb整天都有此現象,便有可能是其他問題或有病,如果只是每天特定一些時間,一般都隨著bb長大而過去。

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
Purindog mama:你好!我個bb同你個bb

Purindog mama:你好!我個bb同你個bb ge情況好似,我個bb仲有一個星期先兩個月大,呢排又係食奶時間好短,夜晚又成2、3點先肯瞓,其實如果bb食咗一餐奶之後冇瞓覺,咁下一餐奶係咪要等佢喊才餵呢?因為bb一到傍晚勁扭人抱,埋身餵完唔肯瞓要人抱住先瞓,但一放低就扭計,我都唔知佢扭抱定肚餓喊,我試過如果佢食完一餐奶唔肯瞓,就會約2~3h再餵下一餐,但呢排餵親都喊,吮一陣一多奶出就扯乳頭出來,好炆憎,其實係咪代表bb未肚餓呢?因為又好容易嘔奶,請問你地係咪見bb喊得好西利先餵奶呢?因為如果等佢大喊先餵可能已經隔咗成4個鍾,但人奶易消化,4小時才餵怕唔怕呢?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
PURINDOG您好! BB的生活模式真是會日日變的,只要

PURINDOG您好!

BB的生活模式真是會日日變的,只要你能按BB 需要餵奶,BB 就會食到足夠的奶,因BB 已兩個月大,不再是初生的爛瞓豬,吸吮技巧比前叻左,食奶食得快過以前,正常㗎。

係㗎,其實戒夜奶是沒準則可言,只是一般認為晚上十一二點食過奶,能夠在翌日五六點起身食奶,中間時間沒有叫要食奶,那就叫戒了夜奶。

如半夜食夜奶時間短,那看來BB 都快食夠,會自己慢慢戒食。

食奶相隔時間是食奶的一刻開始計。

希望幫到妳。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?