You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 算做戒左夜奶未?

免費索取 育嬰手冊

算做戒左夜奶未?


bb0417
bb0417 的照片
Member: 1179
Joined: 2010-06-07
列印版本列印版本

大家好! 我的bb仲有一個多星期兩個月大, 佢前個星期都會係晚上11/12點食最後一餐奶(有時要叫醒佢食),然後訓到5/6點, 我聽朋友講人奶b咁係算做戒左夜奶(個心仲好開心), 點知上個星期開始我個b突然亂晒龍, 晚晚一到9點餐奶就摟計, 一埋身食兩下就大發脾氣, 但比奶樽又唔要, 以為佢唔夠, 但daddy抱佢一陣就訓, 然後夜晚2/3點又起身喊食, 尋晚就食完9點餐奶就訓左, 到12點都未起身, 我見佢咁好訓又唔敢叫醒佢,佢就訓到2點半3點喊, 佢訓住覺咁食, 一食完放反床仔又訓, 訓到今朝差不多7點。
我想請問, 佢咁様我仲需唔需要行返以前個時間表叫佢12點起身食(我怕佢訓唔返)。另若果唔叫佢, 等佢晚晚2/3點再食, 咁係咪會防礙佢戒夜奶?
因為就來要返工, 好想佢有個定d ge時間表, 請給予意見, 謝謝!

bb0417
bb0417 的照片
Member: 1179
Joined: 2010-06-07
多謝你的意見呀!

多謝你的意見呀! 咁我等佢叫我啦,不過我發覺我唔抱佢由自可, 一抱佢佢就會記起想食奶, 張開口係咁搵, 搵唔到就發脾氣, 但一過手比其他人抱, 又收聲...激死, 所以我晚上其他人訓晒我都只有比佢食奶...

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
有得兩個月大,bb吾會吾記得食奶的了.有需要就會醒,醒左無

有得兩個月大,bb吾會吾記得食奶的了.有需要就會醒,醒左無人理就會喊俾妳聽架喇!
由於現在都算bb的初生階段,有機會有覺瞓得長d,有覺又瞓得短d咁.現在的一/兩晚表現,都吾能夠作準既.
有時佢地喊又吾一定係肚餓,有時都會係想湊下d 人氣,即係想人抱下,有妳地既愛同溫暖感嘛. 親親

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?