You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 急!應否比bb食安撫奶咀?

免費索取 育嬰手冊

急!應否比bb食安撫奶咀?


Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
列印版本列印版本

BB一個半月大,一直埋身食人奶+間中補一至兩餐奶粉,出生3.41kg,滿月時5kg,但最近一星期在餵哺上遇到一些困難,請有經驗的mama幫忙解答:
bb每晚10:30~11:00醒後,埋身餵近大半個鐘bb都未能入睡,起初我又怕他是因為不夠飽所以睡不著,於是嘗試比他啜晒兩邊乳房,但依然係一放低便哭,其後又嘗試晚上這一餐轉吃奶粉,但他吃飽4oz奶也不肯睡,也是一放低便哭不停張大口吮手,於是只好埋身再餵但他又吮到嘔奶都不肯放口,如是者連續一星期都要由晚上10:30一直抱著他吮到半夜2:30才可以睡,其間我試過開奶粉看看他是否因為不夠飽,但他都不喝,有時飲一點就吐奶,吐出來的都是之前的人奶,總之每晚都是這樣,bb一到晚上都好精神,是白天睡太多嗎?日夜顛倒?他吃飽後也要求吸吮應該比安撫奶咀嗎?因為他好像要吮著乳房才肯睡,我一把乳頭扯出他就醒來大哭,連續一星期也這樣,我晚上只能睡兩三小時,我都沒體力了,而且他半夜2:30 才肯睡,間接也令晚上原本半夜三點那餐奶餵不到了,另外我最怕長期下去影響他生長發育,我要怎樣做?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
無咩關係既,如果佢瞓冧了,除甩個嘴咪得囉.

無咩關係既,如果佢瞓冧了,除甩個嘴咪得囉. 親親

Cat0605
Cat0605 的照片
Member: 1127
Joined: 2010-05-19
想問...唔怕佢個咀仔變型咩~?

想問...唔怕佢個咀仔變型咩~?

kklmml
kklmml 的照片
Member: 782
Joined: 2009-12-31
我b三個月大嘅時候都係咁由12:00am - 2:00am

我b三個月大嘅時候都係咁由12:00am - 2:00am 食飽後又唔瞓, 有時比乳頭佢啜, 有時又唔啜只係cry. 一定要人抱直佢就冇事. 過咗2:00就冇事, 咁我咪每晚食完11:00幾枝奶後抱住佢瞓, 過咗2:00先放底佢囉, 幾日後我慢慢將抱佢嘅時間縮短1:30, 1:00, 12:30....而家就好好喇, 再冇呢個玩嘢時段喇. 其實佢咁樣有好多原因架, 唔一定係唔飽. 你不停咁比嘢佢啜食嘅時間又亂哂, 自己又抽唔離身. 嘗試用吓不同嘅方法睇吓佢要咩. 好似我b咁, 佢係想要安全感同未習慣自己瞓.
至於奶咀我過咗一個月後等bb對啜奶技巧熟咗我就比佢食喇, 因為佢食咗之後可以自己落床瞓個人clam d 冇咁扭計. 我睇咗好多報告話只要佢唔會對乳頭混淆(過咗一個月應該已經可以)其實奶咀對bb都有好處, bb可以練習用鼻呼吸, bb唔駛食手, 可安撫等等.... 不過又有d唔好嘅嘢, 咁你就自己衡量喇.

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Lamlamhimhim, 對於初生bb

Lamlamhimhim,

對於初生bb 的適應,有時連爸媽都搞得頭昏腦脹,無所適從!

1) bb 食完都吾瞓,其實吾一定係吾夠飽的.看妳所講:"食完再加奶粉...嘔晒出黎....先餵4oz 再餵人奶....又嘔.....點都吾食..." 佢直情係飽到嘔,咁bb 點似吾夠食?

2) bb 食飽吾瞓,可以有好多原因: 例如,飽得滯頂住吾舒服 (咁就要同佢掃風喇!). 但更大既可能係佢跟本未眼瞓,但係又鍾意"痴住"媽媽既心口,因為呢處俾到佢熟識既安全同侷促感,仲有妳有規律既心跳聲,比起天才音樂家的安眠曲更為有效地哄bb入睡!

3) 新生bb 的頭3個月都是他們的適應期,吾少bb 都可能會在某段時間內哭鬧一段時日,過後又無事了.他們往往會很依戀在媽媽肚內的侷促,安寧的感覺.而在媽媽懷中,再加上含住妳的乳頭,不時有一兩口甜甜暖暖的奶水,他們就安然得多了.

4) 一味以媽媽乳頭去滿足bb,會縱慣他們? 我個人經驗是不會的,他們對新環境的陌生感,我們當然有責任去陪他們渡過! 但當他們對週圍環境都習慣了,適應了,甚至從中培養出熟識的安全感,也就能在這裡安靜自處了.

5) 安撫奶咀? 妳的乳頭就充當了這功用了.所以,人奶b是不用戒奶咀的,因為他們不會喜歡假貨的.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?