You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / B女唔肯食樽,下星期返工點算?

免費索取 育嬰手冊

B女唔肯食樽,下星期返工點算?


Dumgima
Dumgima 的照片
Member: 1024
Joined: 2010-04-12
列印版本列印版本

全人奶2個半月,依2日開始用樽餵,但B女勁喊唔肯食,佢已經餓到隔住我件衫吸我個乳頭,就係唔食樽,有咩辦法?

趣脆
趣脆 的照片
Member: 114
Joined: 2008-11-01
我以前都問過bb用品店既人,吾同色既奶咀有咩分別. 佢地話

我以前都問過bb用品店既人,吾同色既奶咀有咩分別.
佢地話黃色的是橡膠,質地軟d.
所以,可能要試下bb 鍾意咩質地既奶咀至得.

還有,亦有媽媽話每次用樽餵前,都會先用滾熱水浸暖個奶咀,咁佢會覺得似番媽媽既乳頭(暖暖地)喎.

lazycat
lazycat 的照片
Member: 956
Joined: 2010-03-18
我已經返工一星期,BB唔肯食樽,今日轉左個BABISIL奶

我已經返工一星期,BB唔肯食樽,今日轉左個BABISIL奶咀,OK喎,可能因為軟D,吉之島$29/2個,試下啦!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
BB 不愛吃奶瓶,是因為BB

BB 不愛吃奶瓶,是因為BB 很愛媽咪。一般來說,渴睡的BB 較易接受奶瓶,可以等BB 快要睡覺時用奶瓶餵奶,而且BB 食奶瓶時你要避席。日子耐了,BB 知道媽媽不在家,適應了便不會討厭奶瓶。

令BB 吃奶瓶的方法還有:多烚個奶嘴幾次,等佢軟少少,又可在食之前用暖水將奶嘴浸暖,若方法還是行不通,可試試換其他牌子。

曾經有BB 不吃奶瓶,最後用匙更餵奶,呢個可以係最後先試的方法。

希望幫到你。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?