You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / bb餵奶及睡眠時間

免費索取 育嬰手冊

bb餵奶及睡眠時間


charlottechy
charlottechy 的照片
Member: 1039
Joined: 2010-04-18
列印版本列印版本

唔好意思, 我知我o既問題重複又重複, 不過身邊太多講o既野都唔同, 攪到我冇晒信心...

bb o岩o岩滿月, 當我同朋友分享話我餵奶每邊要成半個鐘, 佢就話一邊15分鐘就夠, 一定要拎開, 要等bb知道要食快d, 但係呢度就教我地餵到bb放口為止, 咁即係點呀?

到左今日, bb都仲係訓一個鐘就醒, 係餓醒定係點呢? 咁同上面個問題咪好矛盾囉? 上述o既朋友個女一日可以訓到18-20個鐘, 我個bb一日都唔知訓唔訓到12個(因為食奶時間長好多...)

開始覺得好攰啦... 好多人叫我補奶粉定自己同bb訓得好d, 但係bb o既便便又正常健康, 比起出世又重左0.8kg, 睇落ok呀!

*****我應該點做好呀?*****

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Hi charlottechy, 有增重理想,證明BB

Hi charlottechy,

有增重理想,證明BB 食到足夠的母乳,正在健康地成長啦,你的努力沒有白費。也如teresa 說,很多人對餵母乳一知半解就會有誤解的了。

為甚麼常說餵母乳方便呢?因為餵母乳不用定時餵哺,不用計算份量,一切按BB 需要,由於每個BB 的吸吮技巧都不一樣,單就不同體形的BB 食奶本身會有快有慢,所以限制食奶時間是不切實際的。

BB 瞓唔長,要留意BB 很喜歡被抱著的感覺,因為能感受到大人的體溫,會好有安全感,所以抱著瞓的BB 醒左好多時係發現自己無人抱住,你呵下BB,拍下pat pat,如果過了十分鐘都係唔瞓,咁你先試下餵奶。BB 扭眼瞓都係喊架。

希望幫到妳。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

lovelyteresa
義工
lovelyteresa 的照片
Member: 582
Joined: 2009-08-20
放心!每個bb都不同嘛!我個女四月大,她細個時每餐50分鐘

放心!每個bb都不同嘛!我個女四月大,她細個時每餐50分鐘架!食咁耐仲要增重不理想加黃疸,但而家不知幾精靈。係大部份bb都食十幾分鐘,但有d唔係架!我bb要三月大才食15分鐘,唔通有病咩!個個bb習慣不同,只要飽就ok啦!我果陣又係同你一樣,被全世界叫餵奶粉,好在有呢度同健康院姑娘支持我咋!同埋bb囉,她食慢d可能係習慣,亦可能係我地拉latch on 不好。但辛苦日子一定會過,撐住呀! 哈哈大笑

母乳專訊派發地點

teresa

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?