You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / bb唔肯用奶樽飲人奶, 要返工啦點算?

免費索取 育嬰手冊

bb唔肯用奶樽飲人奶, 要返工啦點算?


maymate
maymate 的照片
Member: 886
Joined: 2010-02-22
列印版本列印版本

3 日後要返工, 而家bb都唔肯用奶瓶, 點算??

同埋如果而家日頭敎緊用奶樽, 夜晚 同星期六,日仲可唔可以埋身餵??

isatang
isatang 的照片
Member: 838
Joined: 2010-01-29
有機會係佢唔鐘意個奶咀,可以試吓其他牌子 我個女兩個月轉用

有機會係佢唔鐘意個奶咀,可以試吓其他牌子

我個女兩個月轉用奶樽時又係喊到七彩,餓到乜咁都唔肯飲,成個鐘都飲唔到1安,埋身就即刻禽禽青啜,之後我試用NUK既乳膠奶咀,比較接近人體乳頭,成功呃到佢,20分鐘飲晒3安,不過每個BB喜好唔到,未必一試就試得啱,祝你好運。

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Winnie Wong wrote:我都有同樣的問題..

[quote=Winnie Wong]我都有同樣的問題.. 我地試過換奶咀,好似好少少但佢都唔係好鍾意... [/quote]

試下餵奶前,將奶咀用滾水浸一下,暖暖的奶咀,近似媽媽乳頭的感覺,或可扼到bb的.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Hi Winnie

Hi Winnie Wong,

你可改為用杯仔,如已消毒的奶樽蓋,或用已消毒的匙更,慢慢逐少逐少倒入BB 口中,雖然會較花時間,但cup-feed 或spoon-feed 也是個餵奶的方法。

食母乳的BB 鐘意埋食餵係好正常的,因為這是媽媽滿足BB 的心理和生理需要,因為餵母乳不止提供營養給BB,親近媽媽,在媽媽的懷裡食奶,也令BB 得到安全感,千萬不要輕易放棄埋身餵啊!

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Winnie Wong
Winnie Wong 的照片
Member: 809
Joined: 2010-01-20
我都有同樣的問題.. 我開始返工已經兩個月了,

我都有同樣的問題.. 我開始返工已經兩個月了, bb仲係抗拒奶樽.
如果埋身餵佢就飲得好安樂,如果用奶樽佢就擰來擰去唔肯飲,d奶吐晒出黎d衫都濕晒,有時佢仲會大喊.. 攪到我地好煩. 有時餵成2個鐘頭先飲到2 oz,但間中佢又會一口氣飲到5 oz (幾日先有一次咁嘅情況),總之佢食唔飽又忟憎瞓唔著覺,愈忟憎就更加唔肯飲.
我地試過換奶咀,好似好少少但佢都唔係好鍾意.
請問我係唔係應該完全唔俾佢埋身餵,等佢開始接受同習慣任何情況下都只可以飲奶樽? 但我又担心唔埋身餵我嘅奶量會更加少,而家本身奶量已經唔多,只不過盡量有幾多餵幾多,好過無囉.. thank you!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
因為每個BB

因為每個BB 的習慣和個性都不一樣,有些喜歡少食多餐,有些喜歡大食少餐,故較難一概而論說每個BB 應該幾耐食一次奶。

平日BB 的feeding pattern 係點?大概都可以跟番原來的pattern 來處理,如果現在大約每兩個小時左右食一次奶,你可以按這個時間來安排,例如兩個半小時一次左右,份量可按你擠出來的量約3.5 安至4 安。

BB 將來還是拒絕奶瓶的話,可以改用(已消毒) 奶瓶蓋當做杯仔,或(已消毒)匙更,逐少逐少倒入BB 口中餵奶。

maymate
maymate 的照片
Member: 886
Joined: 2010-02-22
好好彩,屋企有人幫手餵, 不過佢哭左好耐先飲1oz..前後

好好彩,屋企有人幫手餵,
不過佢哭左好耐先飲1oz..前後3.5oz飲左3個鍾,
哭下訓下飲下咁...

bb有1個月+ 8 日, 一餐要食幾多, 隔幾耐一餐??

我2個鐘pump 一次, 加埋有2oz, 夠唔夠?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
BB 不愛吃奶瓶,是因為BB

BB 不愛吃奶瓶,是因為BB 很愛媽咪。

你有沒有將奶瓶交給其他人餵?BB 用奶瓶食奶時你要避席,否則BB 知道媽媽在場,會更抗拒奶瓶的。

令BB 吃奶瓶的方法有:多烚個奶嘴幾次,等佢軟少少,又可在食之前用暖水將奶嘴浸暖,還有可以待BB 渴睡時餵,若方法還是行不通,可試試換其他牌子。

不過,日子耐了,BB 知道媽媽不在家,適應了便不會討厭奶瓶,而且也不會影響埋身餵。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?