You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 食母乳可以食奶咀嗎?

免費索取 育嬰手冊

食母乳可以食奶咀嗎?


kklmml
kklmml 的照片
Member: 782
Joined: 2009-12-31
列印版本列印版本

bb 十幾日人仔, 好扭計. 好忟, 比咗奶咀佢食就好咗, 個人安定d.

但又驚佢啜慣奶咀唔鍾意食媽媽奶頭點算??

rachel to
rachel to 的照片
Member: 912
Joined: 2010-03-05
thanks nikitac

thanks nikitac 微笑
我bb經常係食奶時都會嘔...嘔得都唔算小...
唔知係咪食得太急定點...但佢就應該未飽既...
無論訓係度餵或者抱住餵都一樣會咁...

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
@rachel to BB

@rachel to BB 食完奶後不要平躺,摺起毛巾,墊住BB 的上半身,約30 度斜斜地咁,等BB 無咁易嘔奶。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

rachel to
rachel to 的照片
Member: 912
Joined: 2010-03-05
我bb就剛滿月,發覺宜家一定要啜住訓覺...一放口就喊..

我bb就剛滿月,發覺宜家一定要啜住訓覺...一放口就喊...
我都盡量俾佢啜...但發覺佢啜太耐...就會嘔奶....係咪食得太飽呢? mellow

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
應留意bb是何種原因不安, 是冷?熱?肚餓?濕片?定悶?

應留意bb是何種原因不安, 是冷?熱?肚餓?濕片?定悶? 用奶咀只是治標不治本, 但明白初為人母是要多點時間去學習明白bb需要. 建議避免用奶咀以免出現乳頭混淆情況. 努力.

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
餵母乳能不能用安撫奶嘴,相信是很多新手媽媽的疑問。巴西、紐

餵母乳能不能用安撫奶嘴,相信是很多新手媽媽的疑問。巴西、紐西蘭、美國分別做了三個研究,三個研究都是觀察母親和初生BB 使用安撫奶嘴至六個月,一年或直到離乳。

三個研究結果都很相似,研究發現初生嬰兒使用安撫奶嘴會導致食母乳的時間縮短,然而在四星期大後才使用安撫奶嘴的話,則不會縮短食母乳時間。

由於初生嬰兒食母乳時間短有可能導致增重不足及令媽媽產量不足,故此研究建議,餵母乳的媽媽可在BB 四至六個星期大,吸吮母乳技巧純熟時才給BB 使用安撫奶嘴。

BB 扭計,最好就餵奶安撫佢啦,一來慳功夫,二來多食奶長肉,三來母乳是越餵越多的,對你和BB 都有益。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?