You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 阿B食咗D臭奶... 點算!!!!

免費索取 育嬰手冊

阿B食咗D臭奶... 點算!!!!


mankam_chong
mankam_chong 的照片
Member: 724
Joined: 2009-11-22
列印版本列印版本

今日第一日返工, 阿B食D存貨/但佢唔肯飲.. 我試吓D奶..好難飲,好似臭咗... 點算ar.. 佢仲飲咗成3-4安士..我好驚ar/佢唔會唔有事!!!

mankam_chong
mankam_chong 的照片
Member: 724
Joined: 2009-11-22
多謝你哋D回應... 過咗幾日阿仔好似冇咩問題...

多謝你哋D回應... 過咗幾日阿仔好似冇咩問題... 但多咗好多屎... 唔知係唔係有關..

bubblewater
bubblewater 的照片
Member: 271
Joined: 2009-02-24
放心啦, 應該無咩既,

放心啦, 應該無咩既, 之前我呀仔都試過飲左啲已經變壞咗既人奶,仲要係一段唔短既時間tim, 一直都將今日泵出來既奶放在雪櫃下格, 在明天我返工時由工人坐熱餵呀仔, 有時發覺啲雪奶會分成兩層, 啲脂肪會浮面變咗橙紅色, 我一路都唔知原來咁樣既奶係已經變壞咗, 也一直照俾呀B飲, 直至有一次, 我放假, 自己攞啲奶去浸, 浸完倒落奶樽先閒到, 一陣又酸又叔既味, 我果一刻先發現原來我屋企個雪櫃唔夠凍, 原來呀仔每日我返左工都要食啲已經變壞咗既人奶, 果次之後我放奶在雪櫃下格時會用保溫袋包住啲冰種先一齊放奶, 及要工人每次都閒下啲奶有無異味先俾呀B食, 雖然飲左啲已經變壞咗既人奶so far呀b又無事喎, 連腹瀉都無, 所以應該無野既!

母乳專訊派發地點

kris

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
那些存貨有幾耐?是不是一股很"so"

那些存貨有幾耐?是不是一股很"so" 的味道?冰奶冰得耐是會變"so" 的,如要清存貨,可將冰奶混雪奶,減低"so" 味。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Man Kuen
Man Kuen 的照片
Member: 390
Joined: 2009-05-05
沒事的,最可能小小腹瀉。我上班,老爺奶奶好心哄女女飲過(壞

沒事的,最可能小小腹瀉。我上班,老爺奶奶好心哄女女飲過(壞了,相信冰奶袋穿了孔而不知,那時,沒有用保鮮袋包好所致),所以不用擔心!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?