You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / bb會否習慣訓係度吃奶?

免費索取 育嬰手冊

bb會否習慣訓係度吃奶?


Ruth Chan
Ruth Chan 的照片
Member: 612
Joined: 2009-08-26
列印版本列印版本

bb3周大, 以往都是坐係度餵奶, 但10分鐘便會訓著, 弄不醒, 近日開始訓係床餵他, 好像食得好些, 另外, 因怕弄醒他, 所以食完後多數沒有掃風, 及由他訓係大人床, 我自己就盡量訓佢遠些, 不過有時發現佢會嘔奶 (可能無掃風的關係)
我有以下問題:
1. 我担心佢慣左訓係度食, 將來唔肯坐係度食, 如果係咁, 將來出街無可能餵佢?
2. 佢成日訓係度食會否對佢身體有影響? 例如無掃風又嘔奶, 會否影響消化? 另外我看Dr newman的文章, bb若平敞著吃奶會容易有中耳炎, 我訓係度餵會否出現同樣問題嗎?
3. 他會否慣左同我同床訓?
4. 有時佢會哭到有奶係nose嘖出, 會否對他不好?
5. 現在盡量按2-3小時schedule餵, 這種schedule要維持多久? 一個月, 兩個月or長些?
6. 佢每日的規律都好大變化, 有時一日可以好定律咁食奶, 訓覺; 第二日就亂鬼哂, 這會否影響佢將來建立生活規律呢?
sorry for too many questions. Thanks!

趣脆
趣脆 的照片
Member: 114
Joined: 2008-11-01
Dear Ruth, "BB搞吾醒" -

Dear Ruth,

"BB搞吾醒" - 餵BB食奶時,不要給他穿太多衣服,因為太暖,佢地會好易瞓著架.試下擺條濕濕地的小毛巾在身邊,BB一瞓就幫佢抹面整醒佢.

"佢瞓響度嘔奶" - 初生的BB有輕微嘔奶(一/兩口)是正常的,就是有掃風的BB都會有此現象.只要不是噴泉的噴出來就是了.可將小毛巾墊在BB的頸邊及肩膀位置,以免他嘔得一身都有.

"担心佢慣左訓係度食" - BB出街都會覺得好新奇,有時真係會忘記食.到佢記得食時,已經係好餓同好眼瞓.到時妳點餵佢都食到,仲好快就會瞓著添!

"bb若平敞著吃奶會容易有中耳炎" - 初生B的頭頸都無力,怕佢嘔奶,可將他的頭仔側放,底下放毛巾,即使嘔奶也只會吐在毛巾上.

"他會否慣左同我同床訓" - 這點困擾,可以遲些再考慮,目前應該緊張他現時的需要(妳給他的溫暖和信心),幫他過度這新環境的適應.到他大得嚷著要自己睡時,或許妳又會喊失落了.... mellow

"奶係nose嘖出" - BB哭時會吸入風的,加埋嘔奶的反應,"俗"到上鼻都吾奇.另一個可能,係妳的奶水好充足,BB食吾切,猛憎發睥氣兼真係俾D奶"俗親"(有咳的反應).妳的情況是屬前者或後者?

"現在盡量按2-3小時餵" - 如此穩定的schedule,好多人都恨吾到(我是其中一個,到了BB4個月大至可以做到咁)!人奶易消化,時間上是差不多的了.再大D,適應好D,相隔時間會長些少.但係每日食到8-10餐都係正常的!

"佢每日的規律都好大變化" - 試回想下自己轉新工? 都需要一段時間去適應新環境同新人事.妳BB都係咁架!而妳是他所最熟識的人,妳給他的呼應及安撫可謂無人能及的!

偉大的媽媽們!努力啊! 驚訝

Ruth Chan
Ruth Chan 的照片
Member: 612
Joined: 2009-08-26
Thanks for all your answers.

Thanks for all your answers. I have tried to feed him by the sitting position again, but he is still too lazy to suck.
So I need to lay in bed to feed him. I tried to 掃風 and put him back to his bb bed. He seems to be ok.

I will try the new method too to see if it works. Thx for the support.

KaKa
KaKa 的照片
Member: 126
Joined: 2008-11-06
Ruth 如非必要初生嬰最好坐起來餵最好,

Ruth

如非必要初生嬰最好坐起來餵最好, 訓下餵是一些mami 剛開刀或難於起身的母親餵養比較好. 但餵完一定要抱回床切勿如bb同床睡.

Bb飲奶時應該要bb 清醒狀態,不而太暖, 太暖bb容易睡著. 你可以餵奶前同佢換片, 解鬆衣服, 腳仔不要包實, bb就不易睡著. 如果bb真係想睡著,你可以摸下她的腳仔,同前額.

Bb到3周吃奶都會快些, 20 mins 也會吃完,餵人奶雖然不太多風, 但餵完同應掃下背,不易立刻放回床睡. 以免嘔奶.

有些bb 吃奶都會有on schedule的. 如果bb 都能在2-3小時吃, 你掌握到佢的時間會容易handle, bb 便會少哭, 但bb在2個月前都會有些作息變化, 有時有親友到家, 或出外都會影響bb作息時間不一樣的. 如果不是太大不同都不要擔心, bb 出世後其實都可同佢分開日和夜, 朝早打開,等佢感受下陽光,同bb 傾下計, 帶他出廳坐下, 如果地方許可, 最好在廳放網床, 晚上就放回他到床上睡覺, 令他知道朝早係廳,晚上是回房間睡覺, 夜晚都會睡得好些.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
1.

1. 除抱住餵或訓住餵之外,現在還有個新興的方法,首先媽媽半躺在枕頭上,大概有30 度左右,好似平時攤在床上看書咁,BB 伏在心口吃奶。詳情請download leaflet 參考: http://www.biologicalnurturing.com/Pages/howtodoit.html

2. 因你BB 還細,訓住吃奶,吃下去未落格會較易嘔奶的,所以訓住餵會合適大一點的BB。 如果你訓完餵住,要讓BB 打直伏在懷內,你拍拍BB 背脊幫佢掃風,咁會無咁易嘔奶。

3. BB 是很喜歡跟大人的,因大人抱很暖很舒服,不過你要是和BB 同睡要注意被褥不要壓到BB。

4. 為甚麼會讓BB 喊到嘔奶?BB 喊有好多原因,太冷太熱、想人陪、想睡覺都有可能。

5. 一般來講滿月後的BB 會慢慢自行建立生活習慣,現階段你只需要按BB 需要餵哺即可。

6. 未滿月的BB 還在適應母體外的生活,故日日不同習慣不足為奇,過去十個月BB 在你肚內毫無日夜概念地大吃大喝,所以你也要給BB 一點時間,現時最重要是按需求餵哺,BB 需要一旦滿足,它會自行建立規律的。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?