You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 補左2個月奶粉,返工人奶量更少了 :<

免費索取 育嬰手冊

補左2個月奶粉,返工人奶量更少了 :<


molelee
molelee 的照片
Member: 389
Joined: 2009-05-05
列印版本列印版本

當我以為我餵一個月會放棄時,不經不覺就餵左2個月了! 有型

終於唔痛了!
不過奶量少係好煩惱嘅問題...我覺得而家人奶好似係"前菜","餐後"仲要每次補90ml奶粉!冇得全母乳好遺憾...

我返工前一日埋身餵六次,而家返工仲惨...埋身餵只有朝早7am,同夜晚6:30, 10:30, 1am...返工泵又好煩,只可泵一兩次(已經好過人地冇地方泵)...每次泵40-50ml..都唔夠BB一餐 傷心

我唔甘心,我覺得我冇理由唔夠奶!於是今晚約左個lactation consultant上門幫我,好貴呀$$$不過聽好多奶媽讚好,希望ok啦!各位有冇呢個經驗呢?

順帶一提:有冇人用緊/去過瑪麗醫院K座新裝修的育嬰室?好私隱不過地方太細,得兩個位!我就係每日老遠走去果度泵奶!

我發現母乳係HK真係唔普遍,好多人唔知我做乜泵奶,又問長問短,搞到我好似外星人!

但我自信來自BB,I can do anything for her!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
@molelee

@molelee 以前我只能在公司的洗手間泵奶,事前會用濕紙巾抹乾脆淨地方,徹底清潔雙手才開工,咁起碼感覺上會乾淨d。

至於噴奶反應,因每人情況不一,所以不用擔心,假以時日,BB 吸吮能力好,奶會出得較快。另外,在外擠奶會因壓力而少噴奶反應,到時你可試試這些方法,我自己試過,都幾有效㗎。

@sochi81 塞乳腺的徵狀如下:乳管阻塞 - 一般在餵哺後慢慢發生的,大多出現在一邊乳房的局部位置,該位置會有少許腫脹,皮膚可能無發熱及局部位置會有輕微痛楚,體溫一般都會在攝氏38.4 度以下並且身體感覺正常。

你在醫院時候是否埋身餵?你的BB 未滿月,可以說造奶機制尚未成熟,母乳要靠BB 吸吮做到需求越多供求越多的效果,因BB 的吸吮最能刺激大腦製造母乳,而奶泵只能將奶擠出來,故你泵出來的奶少,不足為奇。若沒有特別原因,我會鼓勵你埋身餵BB。

至於每隔幾耐餵奶,初生BB 需要每兩至三小時餵一次,初生BB 鍾意訓覺,故有需要弄醒BB 食奶。

希望幫到你們。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

sochi81
sochi81 的照片
Member: 729
Joined: 2009-11-25
你好! 我也是遇上人奶減少的問題而找到這裡 我個BB

你好! 我也是遇上人奶減少的問題而找到這裡
我個BB 14日大,我住左醫院7日,那7天都好地地
可能我飲水多同埋有得訓(因為在家唔識醒,有時要補奶粉)
那時BB雖然食得耐,要45至50MINS,不過之後都可以乖乖訓返個幾2個小時
回家我用PUMP,見每邊都各有75至90ML奶,點知回家3天左右,就開始少左奶
一邊得45ML或者50ML...

唔知係唔係一樣塞左乳腺?
同埋我想問大家幾耐餵一次?因為母嬰健康院姑娘要我2小時一次.....

定係我要等阿B肚餓醒先俾佢食? (醫院就叫我夾硬整醒佢食)

驚訝

molelee
molelee 的照片
Member: 389
Joined: 2009-05-05
我之前睇過呢條片,thank

哈哈大笑 我之前睇過呢條片,thank you!好有用!lactation consultant都用差不多方法通乳腺(當然佢更有技巧)

我又泵多30ml啦!好在今日比較得閒,但只夠時間去toilet泵,好唔舒服 傷心

由於隻手太攰,唔做hand expression,我於是一路泵一邊推腋下近乳房位置,搖下個乳房又加埋C-hold compress(好忙 尷尬 ),這樣能防止後奶block住d乳腺嗎?希望可以推多d後奶出來

仲有,點解人地d奶榨/泵時會噴出來,我又冇?我除let-down(噴奶反射)時噴2-3分鐘,之後都係一滴滴...好慢 懷疑 正常嗎?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
唔好灰心,泵出來的奶少唔等如你奶少,因泵的吸力不及BB,你

唔好灰心,泵出來的奶少唔等如你奶少,因泵的吸力不及BB,你自己都知BB 埋身食會多d。

用手擠奶要靠熟能生巧,唔知呢條片幫唔幫到你?

molelee
molelee 的照片
Member: 389
Joined: 2009-05-05
鳴嗚...

鳴嗚... 哭泣 頭先去泵兩邊得40ml!用手搾後奶好辛苦呀,手都痺埋...好掛住BB,因為佢埋身食好好多!

仲應該去泵多次嗎?好累好累 睡覺

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
不用客氣。 至於個樽比BB

不用客氣。 眨眼

至於個樽比BB 踢你就要諗下計仔,熟能生巧,邊餵邊泵對返工媽媽來說都幾有用。

泵多一點時間志在比信訊個腦,等佢知道有需求,遲下造多d 奶出來,總之記住有需求有供求,不要灰心就得了。

乳腺通常會有硬塊,你摸到有嗎?可參考FAQ 的解決方法:http://www.breastfeeding.org.hk/faq/45

至於BB 吃奶正確姿勢可參考以下video:

我覺得只要BB 吃奶姿勢沒錯,一切問題將迎刃而解。

「一流學府」會不會有些沒人用的會議室或function room 之類的地方,可唔可以借來一用?那便可以不用頻撲得咁辛苦。

molelee
molelee 的照片
Member: 389
Joined: 2009-05-05
多謝回覆!現在好需要其他奶媽支持鼓勵...我抱住餵得幾多得

微笑 多謝回覆!現在好需要其他奶媽支持鼓勵...我抱住餵得幾多得幾多心態,唔好比太大壓力自己

回應nikitac:唉...如果埋身餵又一路泵,好容易比BB踢走個樽!好狼狽..仲有其實我已經泵左半個鍾頭兩面胸都只得40-50ml...5分鐘...哈哈,應該=0ml!我係窮媽媽啊!

已見過lactation consultant,嘩...通乳腺痛到我大喊,原來我塞左!(我好白痴,塞都唔知)又係姿勢唔啱,BB nipple feeding唔係breast feeding!又因為開始返工,唔識泵完搾埋後奶出來,搞到成日淨係出前奶,後奶出唔到塞住d乳腺,於是奶越來越少 傷心 姑娘教左幾招compressing希望有用

又呻下:長途跋涉去泵奶,好辛苦呀!點解HK咁唔文明,咁少育嬰房!我工作地方仲要係HK"一流學府"呀

今晚見阿B識笑,認人,識同人玩...先覺得辛苦係值得!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
復工後也堅持餵母乳,真是辛苦啊!要讚你好叻至得!

復工後也堅持餵母乳,真是辛苦啊!要讚你好叻至得! 有型

你之前是乳頭痛嗎?通常乳頭痛是因為BB 食奶姿勢有問題,問題現已解決了吧?

至於奶少,看你現在的餵奶和擠奶時間都好fit,若要升奶量,在家直接餵奶時試下一邊餵一邊泵,製造餵兩個BB 的信訊比大腦等佢造多一點奶出來。另外,白天返工擠奶時不妨多擠耐一點時間,如五分鐘左右,同樣是製造信訊比大腦等佢造多一點奶出來。

除之此外,充足湯水,充足休息,輕鬆心情都是多奶三寶,希望幫到你! 心

母乳會越餵越多,就算不是全人奶,也不用灰心,至少BB 還有母乳吃。 眨眼

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?