You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 白天吃得很頻密

免費索取 育嬰手冊

白天吃得很頻密


yeye
yeye 的照片
Member: 673
Joined: 2009-10-11
列印版本列印版本

我 bb 6周大, 吃奶時間一直都不穩定. (大部分時間埋身餵, 除了早期入院照燈後, 有幾天用過奶樽, 也補過奶粉.)

首先, 他吃的時候, 常常會越吞越疏, 不過都有吮, 只是吞得少. 他一般吃15-20min, 然後瞓下瞓下, 如果拿開他, 他不會有反抗. 掃一掃風, 放他回床一陣, 他又變得眼碌碌, 不久便哭哭啼啼, 最後媽媽還是再埋身餵. 這樣子好幾個循環, 來來回回便個多兩個鐘, 而且每次都不知道何時結束. 另一個情況, 有時他主動把口退出來, 以為他吃夠了, 回床後, 仍然眼碌碌不想睡.

如上所講,他有時吃得很密,可以少於一個鐘, 或者個多鐘吃一次. 白天的時候 (包括晚飯時) 很常發生. 晚上 (我們的睡眠時間) 好一點, 吃後一般都肯睡, 較少眼碌碌.

那麼密吃一次, 我們擔心對他腸胃和睡眠有影響. bb 不夠 16鐘睡眠, 又擔心對他發展不好. 而且不足一個鐘頭便吃, 他根本沒有好好連續地睡過, 而媽媽幾乎沒有時間在白天休息.

請問各位:
1. bb 吃得這麼密正常嗎? 如何可以改正?
2. 吃奶時 bb 閉著眼睛, 究竟算他是睡還是醒?
3. bb 眼仔碌碌, 如何可以令他再睡?
4. 究竟人奶 bb 是否/何時 應該有穩定的吃奶和作息規律?

先謝謝

Stumama
輔導員
Stumama 的照片
Member: 96
Joined: 2008-10-18
比最好的母乳BB

比最好的母乳BB 食又點會係錯呢?唔好諗埋一邊啦,如果你餵奶粉會仲驚,因為會唔知餵左咩比BB 食。

我記得健康院姑娘講過有d BB 黃昏時間會唔停咁喊,如果BB 已換好片,食飽左,訓過覺,唯一的辦法就係比BB 喊。如果你唔忍心,唯有抱住佢,一齊聽下relax 的音樂,等大家都好過d。

如果BB 比佢食就訓咁佢其實唔係肚餓,似係扭眼訓多d。

母乳專訊派發地點

Breast is BEST!

jacqueline
jacqueline 的照片
Member: 676
Joined: 2009-10-15
bb 而家個半月大了,同yeye 面對相同的問題,bb

傷心
bb 而家個半月大了,同yeye 面對相同的問題,bb 每一天總會有一段時間哭過不停,尿片又換晒,比佢埋身食,15分鐘就訓著,以為佢累啦,一放落床仔就喊,如是者來來回回搞左個幾鐘,有好幾次我都好炆駡bb ,事後又好後悔,抱住bb 喊,又會諗比bb 吃母乳係咪錯既呢?放棄好嗎?真係好唔開心,點解bb 每一天總會有段時間狂喊,比佢食又訓,放低又喊呢?真係好累好累!每晚最長訓3個鐘,跟住白天要要應付佢既急速成長期,餵完一餐,訓著幾個字佢又喊又要食,再唔係就要換片,點算?

我已試著pump 奶留待好累時比佢食,佢點都唔唔肯食﹔比佢埋身食,唔知是否pump 完奶,乳頭唔舒服,又懷疑自己因為pump 完所以唔夠奶比佢?是嗎?

好沮喪呀!

Man Kuen
Man Kuen 的照片
Member: 390
Joined: 2009-05-05
我女女在頭兩個月天天十二餐,每餐花上四十分鐘至一小時。但我

我女女在頭兩個月天天十二餐,每餐花上四十分鐘至一小時。但我上班後,原來她可以不吃得如此頻密。寶寶有機會只是想媽媽抱抱和喜歡吸吮。如你正坐月,不妨試多些你可一面餵一面休息的姿勢!加油!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
如果BB 食奶時閉著眼,可看BB

如果BB 食奶時閉著眼,可看BB 的腮有沒有吞嚥,如沒有,那BB 就不是在吃奶了。

有些BB 食飽唔一定會自動自覺睡覺,可能要人抱才睡得著,如果你想休息,不妨找家人抱BB。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?