You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 新手媽媽無法埋身餵....

免費索取 育嬰手冊

新手媽媽無法埋身餵....


osmanf
osmanf 的照片
Member: 659
Joined: 2009-10-02
列印版本列印版本

大家好﹗我係新手媽咪,生之前一直諗住堅持全人奶...聽左好多講座亦買左好多物品準備,但到亞b係9月28號出世,除左係產房個一次之外,佢就唔肯埋身餵。係醫院頭兩日,一埋身佢就瞓,點整都唔醒,醫院護士好比心機幫我整醒佢,逼佢啜都唔成功,最後搞到要擠出來用杯仔餵,但每次我都擠得好少,大約得5ml,亞b無小便,又手震腳震,到第三日卒之補左奶粉... 哭泣 其實食奶粉佢都唔係好食...好快又瞓...不過都有30-40ml食到。到第三日番左屋企,情況更加差,一埋身佢就喊喇,好抗拒,搞到我好沮喪 不肯定 我嘗試繼續擠出來比佢食,但都係得5-10ml到,於是補奶粉,佢開始食多左,先食5-10ml人奶,跟住食4-50ml奶粉。到昨日第四天,我既奶開始多d,用泵奶器泵出尼,有30-40ml度,最多試過50ml(兩邊加埋)。
我而家諗住每三個鐘泵一次,跟住比佢食40ml人奶+40ml奶粉。希望奶量再多d就可以全人奶。

但我有幾個問題想請教大家﹕
1. 我諗住暫時都唔埋身試,因為覺得佢已知道埋身係逼佢啜,但佢又覺得無乜奶啜,所以好抗拒。我想等奶量多d再比佢埋身試,唔知咁樣ok嗎?
2. 佢昨日得兩條濕片,四次大便,這樣ok嗎?
3. 我既奶量是否大少,兩邊加埋都係得40ml?通常到幾時奶量先會多?
4. 點解佢一埋身就瞓?而家仲喊到拆天咁樣?有無咩解決辦法?

我好希望可以做到全人奶媽咪,即使係全泵都唔介意,但可以埋身餵就更加好。希望大家幫下我...非常感謝﹗

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
osmanf 每次埋身餵是要用手邊擠奶,

osmanf

每次埋身餵是要用手邊擠奶, 邊把乳頭放進小咀裏, 初期用手擠奶幫他吸啜, 待他明白是餵奶中, 他便慢慢會吸啜。盡量不要用奶瓶餵他, 需要時便用匙餵。

不要放棄, 你一放棄bb便少了一樣珍貴的禮物。用耐心去照顧他, 教他吸啜, 一次又一次他一定學懂的, 不要擔心, 比一些時間bb便可成功。 心

Stumama
輔導員
Stumama 的照片
Member: 96
Joined: 2008-10-18
如果你想小朋友肯埋身食,每次食奶都抱住佢埋身食左先,除衫褲

如果你想小朋友肯埋身食,每次食奶都抱住佢埋身食左先,除衫褲只穿尿片,你就脫去上衣,等BB 同你同d 多肌膚接觸,因為咁樣有助BB 穩定情緒架,跟住再慢慢tum 同教佢,乖乖地食媽咪奶奶,比多少少耐性BB,我個朋友佢個B 一出世就入左NICU,無得埋身,出左院唔肯埋身食人奶,我朋友用左兩個星期去教BB,慢慢由食一陣間人奶加補奶粉,教到BB 肯埋身食唔抗拒,只要比d時間,耐性同愛心,一定成功架!

只要BB 肯埋身食,奶量就會無問題架喇,因為BB 越大就會越多奶。

加油!

母乳專訊派發地點

Breast is BEST!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?