You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 奶樽及安撫奶咀問題

免費索取 育嬰手冊

奶樽及安撫奶咀問題


funfunfunhk
funfunfunhk 的照片
Member: 558
Joined: 2009-08-16
列印版本列印版本

1) BB 就快兩個月大,我又就快放完產假要返工,BB 一直都係埋身餵人奶,因為就要返工既關係,依家開始間唔中用奶樽補奶粉比佢一至兩次,每次大約60ml,
但 BB 好多時食左 10ml 就已經扭計唔肯啜個奶樽,有咩辦法可以令佢乖乖地用奶樽食晒 d 奶呢?

2) 另外教佢食安撫奶咀,一係就扭計唔肯食一係就頂返出黎,點先可以教佢乖乖咁食呢?

3) 仲有,因為之前懷孕同人奶,令到我身材升 cup,但聽人講,回左奶之後會變返之前個 size 咁,有 d 仲會細過左有 bb 之前,點先可以 keep 得到個身材好似餵緊人奶時咁呢?(未有 bb 時個 size 已經細,因為有左而大,唔想回奶後細返 or 更細)

Thanks!

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
funfunfunhk, 1) 如想bb乖乖地用奶樽食晒

funfunfunhk,

1) 如想bb乖乖地用奶樽食晒 d 奶,都要些時間俾bb的。再加埋,一定最好係你不在家,因如阿b知你在家,她好多時都會扭計的。另外,亦可以在阿b較為眼瞓時才餵,接受程度會好些的。

2) 至於安撫奶咀,如佢真係唔食可以不用勉強,又或可以試下其他牌子。

3) 身材問題,你知道的已很正確。至於,你餵完奶之後,個size會如何就真係好難講,要睇下你乳房的脂肪部份燃燒得多不多。而且,亦很難去keep住佢不要細返的,最多做下運動keep個型(不要太下墜)好些吧了。

Stumama
輔導員
Stumama 的照片
Member: 96
Joined: 2008-10-18
我個B 都唔食奶咀,我就無教佢食,因為有d BB

我個B 都唔食奶咀,我就無教佢食,因為有d BB 天性係唔鐘意食奶咀。

母乳專訊派發地點

Breast is BEST!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?