You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / BB的 便便問題

免費索取 育嬰手冊

BB的 便便問題


Winnie
Winnie 的照片
Member: 526
Joined: 2009-08-01
列印版本列印版本

我已餵母乳近8個月, 在BB 6個月大正式加入固體食物後, 便便開始由一天 3- 4次 轉為 一天 1-2次, 跟着是一天 1次 , 後來是 兩天才 1次, 近這星期是 3天才 1 次。 請問正常嗎?

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
除咗要餵水之外, 還要有足夠蔬菜纖維,

除咗要餵水之外, 還要有足夠蔬菜纖維, 我會在粥仔內加入很多瓜蓉/菜蓉, 除有助排便, 而且健康。 眨眼

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
如果 BB

如果 BB 排便冇困難,痾出黎既便便係軟身既,就冇問題。是否便秘唔在乎隔幾耐痾一次。

如果便便硬身,甚至一粒粒,就好可能因為飲得水唔夠。我問過好多醫生姑娘「咁飲幾多至夠?」都冇人確實咁答到我。我自己經驗係,飲到一個程度,便便唔硬,就為之夠。

如果便便硬,唔好比佢飲D利尿既野,因為如果水份由小便排走,就無助於軟化大便架喇。

Stumama
輔導員
Stumama 的照片
Member: 96
Joined: 2008-10-18
我阿B 都試過,不過我見佢無乜野,好精靈,所以就比多d

我阿B 都試過,不過我見佢無乜野,好精靈,所以就比多d 水佢飲,煲下蘋果雪梨水比佢飲。

母乳專訊派發地點

Breast is BEST!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?