You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / bb食幾啖就"mung'出黎

免費索取 育嬰手冊

bb食幾啖就"mung'出黎


mnm
mnm 的照片
Member: 152
Joined: 2008-12-05
列印版本列印版本

我bb剛4個月大, 近呢2個禮拜經常食幾啖就mung出黎, 跟住俾佢佢會再食返, 但又再重複mung 出黎, 食多幾次就係度喊唔肯再食, 試過餵另一邊但情況一樣, 除非佢好眼訓, 食食下就想訓的話, 佢先會持續啜而唔扭計直至訓著, 初初以為無奶所以佢咁, 但擠過次次都有奶出, 又以為佢開始大心野, 所以就入房餵可以靜d, 但都一樣, 唉....

因為我要返工, 朝早同lunch餵完奶就要走交俾99湊, 而我99好唔support 我餵人奶, 搞到我壓力好大, 如果我話佢知咁樣佢一定會話我唔夠奶叫我唔好餵, 但我又好驚亞b咁樣食唔飽99會開奶粉俾佢食, 希望大家可以幫幫手

ps 我餵人奶淨係埋食餵, 無用奶泵

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
有可能追奶量的,例如早上餵完阿B

有可能追奶量的,例如早上餵完阿B 後泵另一邊乳房,返工時間泵左右兩邊,時間許可,放工前泵一次,晚上回家如果阿B 只吃一邊,另一邊也泵,日子有功,奶量會提升的,因為泵奶可比信訊大腦造奶,需求越多供應越多,加油!

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

mnm
mnm 的照片
Member: 152
Joined: 2008-12-05
謝謝你的回覆! 我已買了奶泵, at least

謝謝你的回覆!

我已買了奶泵, at least bb有上述情況時可轉為用奶樽食, 我泵了2次, 昨晚泵一邊15mins, 但只有1/2oz 奶, 今日輪流泵2邊, 加埋約20mins, 只泵到2oz奶 (早上8點亞b埋食食左1邊,我係11點左右泵奶), 咁係咪我唔夠奶或其他原因, 我已經盡量食增乳食品 (eg木瓜魚湯, 黑豆茶等), 而且我一直埋食餵, 唔知亞b食幾多, 但亞b一餐奶粉要食6oz, 我好似無可能追到亞b食量咁 哭泣

 

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
(無標題)

心 心 如你4個月都是全人奶及直接吸吮,你的母乳奶量是穩定的,或多奶的會射奶的情況。

是否因射奶,奶流量過多bb吞唔切都會把乳頭推出。如有這情況下次餵奶便不要太乳脹才餵奶,或先把部份奶擠出作儲備用(上班後),bb慢慢便可以適應的。

bb開始大會有很多的反應及信訊,你要細心觀察及耐心了解便可以知道bb的所需。

bb大會有心野, 入房餵奶做得好。

不要太介意99的反應,用平常心,再找些單張或講座給她了解,教育她母乳對bb的重要,感染她支持母乳餵哺。

有難度才顯得母愛的偉大。加油!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?