You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 如何可以再上奶?

免費索取 育嬰手冊

如何可以再上奶?


johnny_mani
johnny_mani 的照片
Member: 233
Joined: 2009-02-03
列印版本列印版本

我bb12月出世,初初人奶奶粉兩樣都食,

但係頭兩星期因為忍受唔住乳頭被磨啜而損傷起血泡,所以只係間中埋身餵哺,其餘都用奶泵泵出黎.

但當我可以接受乳頭痛楚,敢再埋身長時間餵哺時,bb唔食人奶,連泵出來的都唔食.令我當時好心灰意冷,結果我餵左人奶兩星期多d就冇再餵

事隔一個月,我想試再餵人奶,想問下有冇媽媽曾經回奶再餵哺的經驗

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
要重新建立奶量有多個方法。都要一點努力及支持,只要妳想,

要重新建立奶量有多個方法。都要一點努力及支持,只要妳想,是可以做到的。

改善吸吮及餵奶姿勢,以免乳頭受損,及確保bb 吃到奶。

每天餵8-12次,即每1.5-2小時一次,晚上最少每3小時一次。吃清一邊,再吃另一邊,使兩邊都有足夠刺激。
當bb吃得慢下來,便用手擠奶,給多點奶來令bb加强吸吮。
利用專用的幼管來補奶,邊吸邊補奶。
如bb未能常常吸吮,便可租電動雙頭pump來pump奶。

多喝湯水及多奶茶。

可先給bb一些奶粉,之後才餵人奶,可以令bb多吮一些直至吃完。

不能一下子減奶粉,要慢慢減,例如每餐減半安。留意每24小時要有5-6塊濕片以確保夠吃。

這麼多方法不必全部去做,妳可以視乎情況,自己決定。

哈哈大笑

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
如果佢肯你可以俾阿b埋身啜5-10分鐘才補奶粉的,另,仲

如果佢肯你可以俾阿b埋身啜5-10分鐘才補奶粉的,另,仲有一個方法,有一種奶瓶連著條幼膠管,將幼管貼在乳頭則,當阿b埋身吸啜時,也有奶粉吃到,以鼓勵佢吸啜耐一點。不過,有些bb多了條管是不肯埋身食的。

 

johnny_mani
johnny_mani 的照片
Member: 233
Joined: 2009-02-03
我最近曾經試將bb埋身餵,佢都有啜,不過因為回左奶,佢啜

我最近曾經試將bb埋身餵,佢都有啜,不過因為回左奶,佢啜唔到有野到肚就開始喊

我應該試俾佢啜幾耐先用奶樽俾少少奶佢好呢?

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
停了再餵返又成功的例子當然是有的,不過,你可以成功與否,

停了再餵返又成功的例子當然是有的,不過,你可以成功與否,就沒有一個肯定的答案,只可以係試,同埋你要有心理準備會較你現時餵奶粉辛苦很多的。

首先,要同阿b戒了個奶瓶(用匙餵奶),要教返佢埋身吸啜的方式。同時,你亦要增加返乳房的刺激,一般來說,2個月大的bb,都要2-3小時吃一次。因此,你起碼每2-3小時便要有一次埋身餵哺,如bb未可以配合,那都要用奶泵來泵奶以提升奶量。

同時,因阿b食開奶粉,你不可以一次過減奶粉的量,因你的奶量未必可以即時提升的。你亦可以試下一邊泵奶,當有奶留出時,就抱阿b埋身吃,因有奶出的關係,阿b肯啜的機會是較大的。

 

 

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?