You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB 埋身吸唔到奶?

免費索取 育嬰手冊

BB 埋身吸唔到奶?


jelly326
jelly326 的照片
Member: 4157
Joined: 2013-02-08
列印版本列印版本

BB 十幾日人仔,出世頭一個星期係全埋身,之後黃要入院照燈,都係繼續埋身,但開始發現BB一餐食完好快又喊,每次都食到佢自己鬆口,同埋時間都有15-20分鐘以上,但一放低半個鐘左右又肚餓,喊同左擰右擰張開口想食野,由於食得太密搞到我兩邊乳頭都損哂,之後就開始有泵出來比姑娘夜晚餵(用chu chu 母乳BB專用個隻奶咀,BB要用力才有奶出)。

照燈一共4日,頭兩日全埋身,後兩日每日只有1-2餐埋身,其他時間都係泵出來餵,但好明顯泵出來餵佢食得飽D,一餐食到80-100ml,可以訓3個鐘,如果埋身食完大約半個鐘又喊醒搵野食,再用樽補60ml比佢先夠。

後來返到屋企,我再試埋身,每邊比佢食30-40分鐘,佢一停口我就整醒佢,見到佢個咀不停啜,但兩邊加埋食左成個幾鐘,之後隔唔夠半個鐘又喊醒,再補多80ml比佢先夠(正常佢一餐食100-110ml) , 咁係唔係即是佢埋身啜個幾鐘先食到30ml呢? 點先可以食佢埋身食得好D?謝謝解答!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?