You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 5個半月BB飲奶及睡眠問題

免費索取 育嬰手冊

5個半月BB飲奶及睡眠問題


aln0715
aln0715 的照片
Member: 5242
Joined: 2014-09-17
列印版本列印版本

5個半月BB飲奶及睡眠問題

我囝囝現在5個半月, 由出生到頭一個半月都係用奶樽飲母乳(初期有補1-2餐奶粉), 之後我改全埋身, 好少再泵奶, 佢足月出世, 但得6磅1oz, 宜家約15.3磅.
(1) 到現在5個半月, 佢仍然是每3小時一餐 (其實我都唔佢幾時肚餓, 只係我每隔3 小時餵, 佢又食喎), 半夜都係每3小時一餐, 正常嗎? 還是我唔夠奶, 佢要密密食? 因為我試過泵, 最多只有2.5OZ, 好驚佢每次原來食得咁小, 我唔知佢幾時叫食完, 有時佢食完兩邊啜到忟就喊, 用手擠又真係無咩奶出, 佢食晒2邊約10-15分鐘. 好難迫佢食耐啲, 但試過泵出來用奶樽佢又唔用, 都唔知飽未, 但佢每日都有2條以上o既大便片, 有時可以4條.
(2) 佢夜晚瞓一共約11-12小時, 用奶樽飲奶時夜晚可以瞓3-4小時先喊醒要飲奶, 但轉埋身後喺11-12小時內從未試過每次瞓多過2小時, 3-4個月時佢可以每小時醒同喊, 我一共起身10次以上拍/餵佢, 宜家佢可以瞓2小時喊醒, 拍完瞓返, 但1個小時後又醒我就餵奶, 食完又瞓2小時, 1小時後又醒又食, 有時10-15分鐘後又喊, 如是者一晚好多次, 佢已經瞓我隔離, 有時攬住瞓都喊, 雖然我全職媽媽, 但呢種生活好困擾我, 佢係咪唔飽所以瞓得唔冧? 日間佢有30分鐘至2小時嘅nap (一共3次), 我試過好多sleep training都無用, 佢只會愈喊愈大聲, 唔收聲, 又要人哄/用揹帶揹先入睡, 好多時一放落床就喊(有本書話呢啲係High need baby), 佢咁o既睡眠質素會唔會影響佢成長? 佢個度得7 percentile (本人個子都小) .
有冇人有同樣經驗而宜家有改善? 有咩辦法? 我知我唔應該對自己/母乳有懷疑, 但我真係好Desperate. 好想有改善!

Blessa
Blessa 的照片
Member: 5200
Joined: 2014-08-27
我個女到五個半月大都係日間三個鍾食一次, 每次食6安.

我個女到五個半月大都係日間三個鍾食一次, 每次食6安. 佢晚上都係3個鐘醒一次, 有時仲一兩個鐘一次TIM, 我會餵奶比佢, 不過最近發現佢零晨食少少就訓返.
其實有時泵出來的份量也不是十分準確, 我用過好多不同的PUMP, 有一些只泵到好少出來,有一些就可以泵得清, 所以你泵出來2.5OZ 其實BB 埋身應不只2.5OZ.
你努力左GUM 耐都好叻, 唔好氣餒啊!
至於訓覺, 我個女都好難SETTLE, 我要訓身比佢聞到我陣味佢先肯訓, 我最近用我件有奶味的衣服放在佢身旁, 佢又好似訓得好D, 你都可以TRY.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?