You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 媽媽奶跟亞b唔夾?

免費索取 育嬰手冊

媽媽奶跟亞b唔夾?


miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
列印版本列印版本

朋友剛生完bb1星期, 餵緊母乳, 但因每天大便共有10次之多, 怕bb是肚疴, 家人開始叫餵奶粉, 話她的奶同bb唔夾, 又話佢d奶唔"so"即是唔夠營養.  她帶bb去看醫生, 比了一些腸胃藥及叫她試用奶粉兩天, 而媽媽自己繼續泵奶.

我已經跟她說bb初初一日疴10次是正常, 但也明白她受不少pressure, 但如果是別人的"好意"而令自己餵母乳信心動搖, 甚至放棄, 我感到十分不值. 哭泣

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
食母乳的bb食一餐疴一餐是正常的事,

食母乳的bb食一餐疴一餐是正常的事, 有時bb食完便立即疴亦是平常, 因為bb的腸是短d, 所以很快便有得疴, 這醫生沒有母乳的常識 尷尬 ,各位媽媽便要學多d,聽多d才能自保。

 

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
剛致電給她, 知道她已停止餵藥及餵奶粉, 並開始餵返人奶,

剛致電給她, 知道她已停止餵藥及餵奶粉, 並開始餵返人奶, 甚感安慰.

其實, 她第一時間已致電比健康院, 健康院也解釋這是正常現象, 但有需要就自行找醫生.  於是她找來普通科醫生, 結果醫生都話佢腸胃似有問題, 所以食叫佢轉食奶粉...

我對醫生的判斷半信半疑, 始終有些醫生聽見你話頭痛就比頭痛藥你食...遂著她不如找兒科專科看看.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
果個醫生叫佢比奶粉已經唔合資格啦。只要BB

果個醫生叫佢比奶粉已經唔合資格啦。只要BB 的便便有渣或小白點,一日十次便便不足為奇。

不過,亦唔排除阿媽食左野令BB 過敏,之前睇過兒科醫生的press con,佢有個個案係個阿媽以形補形,一日狂灌八包鮮奶,以為灌鮮奶會多人奶,結果令到佢阿B 受唔到而肚瀉。

除此之外,肚瀉的原因仲有個可能係,阿媽的個人衛生唔係幾好,之前香港廣華醫院有個研究,驗香港阿媽的人奶含菌量同其他亞洲地區相比,結果香港阿媽含菌量高過其他地區幾多下,原因係傳統習慣坐月不洗澡個身唔清潔導致,最後建議坐月時要注意個人衛。

不如你叫朋友向合資格的專業人士求助,總好過受屋企人的壓力。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?