You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 我一直都好少奶,而家BB11週大還可以追奶嗎?

免費索取 育嬰手冊

我一直都好少奶,而家BB11週大還可以追奶嗎?


ume
ume 的照片
Member: 5355
Joined: 2014-11-07
列印版本列印版本

大家好,我是新手媽媽,囡囡而家11週大,因為出生時由於總總原因,沒有法子食全人奶,每日我只能給與少於100ml既泵奶比囡囡!
而家我開始返工,反而係公司可以定時約3小時一次,如果我而家想開始追奶,可以嗎?我希望可以量能力用母乳取代奶粉,有可能嗎?
我如果每日泵到6-8次,每次雙泵15分鐘,會太少嗎?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 身體做奶主要係睇BB要幾多/我地拎走幾多就做幾多,

你好,

身體做奶主要係睇BB要幾多/我地拎走幾多就做幾多,要追奶其實幾時都得,只係愈早追愈易追,愈遲追就可能要辛苦少少、效果冇咁大。
你就番返工時間,最好唔超過4個鍾泵一次(想多D奶當然愈泵得密愈好),每次泵幾耐其實冇一定,想追奶就最好泵到冇奶出都照泵多10分鐘,咁身體先知要多D奶。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?