You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 餵奶問題

免費索取 育嬰手冊

餵奶問題


寧寧媽
寧寧媽 的照片
Member: 5345
Joined: 2014-11-01
列印版本列印版本

因為自己身體健康問題,bb 出世後未能經常餵人奶,直至 bb 3 週大先可以多 d 埋身餵,但嗰時已經追唔到佢要食嘅奶量,埋身後要補奶粉。依家 bb 7 週大, 埋身餵完由開始補 2 安奶粉變補1安, 食得專心時甚至可以唔需要補。但我想請教一下以下問題:

1)可以點樣再增加多 d 奶量呢?其實我每餐都先埋身餵,每邊都俾bb 最少食 20 分鐘,如果佢肯啜同啜得好有時會多過20 分鐘,但係奶量都係未夠佢食,定還是佢當左我係奶嘴呢?

2)埋身時 bb 一開始啜嘅時候乳頭會有痛楚感覺,但幾秒後就冇事,請問這樣正常嗎?會唔會因為我自己乳頭短所以會痛?

3)bb 有時食奶唔專心,有時會郁身郁勢,甚至佢會啜住乳頭向後扯,會否因為唔夠奶或者出得慢呢?有咩方法可以令 bb 食得好 d 呢?

4)我自己左邊乳房明顯比較多奶,應該先食多奶嗰邊呢,定還是先食右邊,等 bb 啜多 d, 刺激奶量多d呢?

5)我每晚泵奶,最多都係得 2 安奶,我怕 bb 一路長大就唔夠食,係咪每餐食完最好都泵一泵奶,刺激多 d 造奶多 d 呢?

比較多問題,唔好意思!

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好 1)鐘意吸啜係BB本性,你可以試下埋身每邊20分鐘之

你好
1)鐘意吸啜係BB本性,你可以試下埋身每邊20分鐘之後甩咀掃下風睇下佢有咩反應,有如果佢冇兩頭拎搵乳頭就可以唔需要補奶/再餵。
你而定每次補一安可以再減,例如而家每日8餐各補一安奶粉,你可以減其中兩餐唔補。咁做可以令BB下次食奶時間快左,比你刺激多D。
你亦可以試下每次埋身左右左/右左右咁餵,你餵一邊時其實都刺激另一邊做奶架。
2)正常,乳頭短媽媽平時乳頭D皮膚唔受到磨擦所以較敏感。之後習慣左就唔會。
3)拉扯乳頭係佢刺激緊奶陣/D奶出得太快佢吞唔切,如果佢嫌慢你可以試下搓壓乳房等D奶出快D。如果係奶陣時(你感覺到乳房好脹、佢啜同吞得好急)你可以挨後個人等D奶出慢D。
4)餵邊一邊先冇一定,如果想追奶最好先比少奶果邊佢啜耐D。
5)埋身再泵到2安好好架喇,如果BB埋身育啜係最有效,但奶粉量要慢慢減少比時間身體調節。如果佢唔肯啜,你而家每次有補奶粉果次泵番奶咁身體就知唔夠奶要再做多D。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?