You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 吐奶及食飽問題

免費索取 育嬰手冊

吐奶及食飽問題


lingdebby
lingdebby 的照片
Member: 5050
Joined: 2014-06-11
列印版本列印版本

Bb出世13日,全埋身餵,每次食奶都係10-15分鐘,跟住幫佢掃風,佢就會訓。屎尿都正常。
1)成日話bb要食30-45分鐘先飽,咁佢會唔會唔夠飽(因為佢好少喊扭食既)?
2)佢一日都會有三四次吐奶,正常嗎?(會訓訓下吐,會下一餐換片前吐,會比人抱抱下吐)有咩方法可以減少佢吐奶?
3) 係咪過左滿月就可以比佢3-4個鐘食一次奶?
Thxx

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
LINGDEBBY, 1)每個BB食奶情況唔同、媽媽出奶速

LINGDEBBY,
1)每個BB食奶情況唔同、媽媽出奶速度又唔同,所以冇話一定要食幾耐先係夠。我地最主要睇大、小便,如果大小便都夠,佢又冇黃就唔使擔心。如果有黃就最好盡量整醒佢耐少少食奶,因為黃係會令佢攰。
2)吐奶係一、兩啖定好多?如果一、兩啖係正常,你佢胃未發育好容易倒流,大D就會改善。如果份量都多可能要掃風掃耐少少。
3)幾時食奶係由BB做主導,媽媽應該FEED ON DEMAND,佢有需要就餵。

母乳專訊派發地點

Vicky

karatek
karatek 的照片
Member: 5297
Joined: 2014-10-13
我bb

我bb 73日大,其實出院後keep住只食10-15分鐘,大家都話因為bb吸啜能力高左,奶量多左,所以食的時間短左,而且健康院姑娘都話10-15分鐘係無問題的,最緊要濕片夠。我囝囝足左兩個月,先開始可以2.5-3小時一餐,我聽講人奶很難會4小時一餐的。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?