You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 食奶時間表及夜奶問題

免費索取 育嬰手冊

食奶時間表及夜奶問題


karatek
karatek 的照片
Member: 5297
Joined: 2014-10-13
列印版本列印版本

大家好,
我是全人奶全埋身媽媽,bb 56天大。由於日間比較扭計唔瞓覺,所以我是feed on demand,平均2個鐘一餐,有時誇張一個鐘一次都好普遍。但11月開始番工,到時交給家人湊,問題是:

1)想刻意調教定時3個鐘一餐的話,人奶bb可行嗎?朋友說由得bb餓讓他習慣,這方法可行嗎?見到bb喊到癲真係好唔忍心。

2)如果不能勉強定出時間表,有甚麼建議做法,讓家人易處理bb餵奶需要?

3)網上有人教,只要定死早晨第一餐時間,然後定時3個鐘一餐,適應一,兩星期後,晚上就可以戒夜奶。大家能證實這理論嗎?

4)2個月大bb,樽餵份量應多少?

謝謝大家。

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 1)每個BB都唔同,要視乎你BB鍾意少食多餐定多食

你好,
1)每個BB都唔同,要視乎你BB鍾意少食多餐定多食少餐。對2個月BB黎講有好多仲係2個鍾左右飲一次,3個鐘可能唔係個個得。
由佢喊呢個做法更唔應該,佢肚餓點解要為左方便大人而唔比佢食?試想像下,如果你老細要你7點食完早餐到3點先比你食午餐,然後到夜晚9點先比你食晚餐你會點?
喊係佢有需要要大人幫佢,由佢喊唔理佢就會建立左喊/搵父母原來佢地係會唔理我嘅心理。外國已有研究"由佢喊"係會嚴重影嚮佢心理。
2)通常佢地大大下會有大約時間表,例如2-2.5食一次,家人就可以預時間坐奶。而家因為佢知你隨時ON CALL所以係會唔太定時食。
3)未必個個BB都可以咁樣建立規律,而且如果佢真係需要食咁多而因為建立食少左次數,0佢反而夜晚食多左奶嘅機會會仲大。
4)每個BB都唔同你可以試下,唔想浪費係可以先比3安,唔夠玥比1-2安。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?