You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / bb半夜抗拒埋身

免費索取 育嬰手冊

bb半夜抗拒埋身


waiwaigraz
waiwaigraz 的照片
Member: 5257
Joined: 2014-09-26
列印版本列印版本

你好,bb宜家22日人仔,最近發生以下問題,希望可以得到解答:
1)最近2日半夜唔肯埋身食,明明都放入口啜緊,但佢又自己推開,食唔到就發忟,搞到尋晚要開好粉俾佢食先得。佢一離口d好多到噴出黎,相信乳腺無塞,請問點解會咁?
2)本身佢食左邊胸都食得唔係咁好,最近仲突然淨係啜乳頭,啜到好痛(但無整損),就算痛我都照俾佢啜,不過我見到d奶不停咁係佢口邊流出黎(右邊胸唔會),可能亦因為咁令佢唔肯埋身 尷尬
我點先可以令佢食返好d?
我試過等佢開大個口塞個乳房入去,但佢就會同舌頭頂返出黎.....
有時佢真係食到好痛,但我好想繼續埋身餵,可以點?
3)聽講bb 頭一、兩個月都係食完就訓,但佢最近成日都唔訓,諗住佢扭抱(已經換晒片),但抱住佢都會照喊,屋企人話佢唔夠飽,我試過泵出黎2邊加埋差唔多6安,相信一個月大既bb都會夠食。試過餵佢奶粉(食大概4安)佢會訓得好冧,但食人奶就訓得好差,我已經不停俾佢啜,啜到佢自己離口為止,其實佢係咪真係唔夠飽?如果想繼續人奶路我可以點做??

多謝 哭泣

waiwaigraz
waiwaigraz 的照片
Member: 5257
Joined: 2014-09-26
Vicky, 好多謝你既解答!佢宜家食得好左唔會咁痛啦

Vicky, 好多謝你既解答!佢宜家食得好左唔會咁痛啦 哈哈大笑

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好 1)呢個情況係D奶太急佢吞唔切呀,你挨後個人餵/訓起

你好
1)呢個情況係D奶太急佢吞唔切呀,你挨後個人餵/訓起度餵會好D架
2)同上,應該你左邊較多奶,所以佢唔含咁深(含得深奶陣時會直射喉嚨)
3)泵出黎都有6安埋身當然夠食啦,唔好用咁嘅方法去試BB飽唔飽,BB食左奶粉因為難消化身體用哂D能量去消化所以好好訓。BB醒訓其實係正常,因為太好訓會有好多危險,慢慢觀察佢想要D咩,記住佢唯一表達方式就係喊,可以有N個原因(亦可能佢只係心情唔好)

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?