You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 救救我的副食品問題

免費索取 育嬰手冊

救救我的副食品問題


jellylou
jellylou 的照片
Member: 4957
Joined: 2014-04-08
列印版本列印版本

全埋一歲B一直都食副食品好好,每天有兩碗半大人碗粥食飯都可以坐死一個地方,自一歲後識行成日排住玩,跟本捉佢唔住,俾佢玩佢又含飯,俾佢行氹都係一兩口,每日機乎無時無刻諗點可以令佢高抬貴口,硬又唔得,軟又唔得,點算,佢見到粥就煩,而家都係我們食咩佢食咩,但餐餐一兩口,唔係含就係用手了出來,我們全家無哂辦法,餓佢佢最好又搵我呢個人肉奶嘴,又唔飲得耐又去玩去行,係咁以填下個肚就算,現家4,5日自有屎呵,我已經由情緒繃緊到對佢放棄,佢唔死我都算,但一日瘦過一日,又無大便,有無媽媽教我點好,因為已經有辰幾月多,出牙都無理由咁耐,人奶又唔夠俾佢食,牛奶佢又唔要 忿怒 忿怒

母乳專訊派發地點

jelly

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
如果已經排除佢係唔舒服。 首先你要佢明白,食飯時候係要坐定

如果已經排除佢係唔舒服。
首先你要佢明白,食飯時候係要坐定,用bb椅困住佢,同你地一齊食佢唔食都冇得落地,要食完飯(某個時間,例如20分鐘)先可以落地。
如果埋身已經影響佢食固體,你就要定立規則,只可以某d時間食奶,例如早餐、午睡、夜晚臨訓,其他時間冇得埋身。
佢咁大就算你有足夠奶俾佢都唔夠營養,而且食固體唔只係營養,仲會影響佢地口肌發展等。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?