You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 埋身餵越食越小, 要泵嗎?

免費索取 育嬰手冊

埋身餵越食越小, 要泵嗎?


J - M
J - M 的照片
Member: 923
Joined: 2010-03-09
列印版本列印版本

BB 出世1星期, 每日埋身餵食時間越來越小, 由初初45分鐘, 慢慢減小至30分鐘, 20分鐘, 15分鐘, 到而家只食10分鐘, 跟住就唔肯食, 1日食8次, 每次食完換片都有小便同大便, 不過大便份量就小D...

竟然BB 夠唔夠飽? 同埋食完10分鐘後, 用手擠到仲有奶, 要唔要泵清佢?

如果要泵清, 只泵BB 剛食的那邊乳房, 定2邊都要泵? 如果2邊泵, 到下一次BB 食奶會唔會冇奶?

謝謝!

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
想知bb食得夠唔夠可以參考Q3.

想知bb食得夠唔夠可以參考Q3. 如何知道嬰兒是否吃飽?
如果bb大小便、體重都已經達標你唔需要擔心。唔需額外再泵奶,身體會自己調節奶量。即使大小便差少少先達標你都可以照埋身,不過就可能要整醒佢食奶。
一般初生bb每日會10-12次左右。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?