You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 埋身BB 當我人肉奶嘴

免費索取 育嬰手冊

埋身BB 當我人肉奶嘴


kidsgarden
kidsgarden 的照片
Member: 5245
Joined: 2014-09-19
列印版本列印版本

傷心
BB 今日差不多40日,全人奶,每日有一兩餐BB食完不停扭計,由小喊至嚎哭... 可以維持兩個至三個鐘。有一日怕佢吾飽再比佢啜,發現佢一啜就訓,但一離身又再喊過... 試過比奶嘴佢又吾肯啜,仲要愈比佢試就愈忟發脾氣。試過一餐奶食加啜到訓要兩個幾鐘,下一餐又夠鐘。都吾知點處理先好

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
吸啜係bb本能,佢地可以透過吸啜攞到安全感,特別係埋身仲可

吸啜係bb本能,佢地可以透過吸啜攞到安全感,特別係埋身仲可以痴住媽媽、聞到你陣味、聽到你心跳…對佢地黎講係最舒服、最有安全感架。
如果每日只有某個時段係咁,你可以留意下會唔會係環境因素令到佢咁(eg,果間時多人講野?燈光問題?溫度問題?…)有d bb較敏感真係好少野已經可以令佢唔舒服。
另外如果黃昏時間亦可以留意下會唔會係媽媽休息/食野唔夠影響奶量?有媽媽試過午睡一陣/食個下午茶就解決左個問題喇。

母乳專訊派發地點

Vicky

a.little.apple
a.little.apple 的照片
Member: 5248
Joined: 2014-09-20
我個囡都係一樣。滿月。半夜都係咁。我冇得瞓。都唔知點算。奶

我個囡都係一樣。滿月。半夜都係咁。我冇得瞓。都唔知點算。奶奶仲要係咁check.叫老公入房"了解"下。好累好忟。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?