You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 差不多滿月,1個小時要食1次

免費索取 育嬰手冊

差不多滿月,1個小時要食1次


cassy
cassy 的照片
Member: 5225
Joined: 2014-09-06
列印版本列印版本

BB 差不多滿月,一直我都儘量埋身餵,但是因為BB這幾星期常常都會有段時間 (通常下午)要1個小時食1次,每次15至35分鐘都有,家人覺得這表示BB唔夠飽,所以要補奶粉,因為我有泵奶,所以我堅持要補都補左泵出來的母乳。

真的是我不夠奶水餵飽BB嗎?1個小時要食1次是否正常?我又擔心BB食咁密會無左睡眠時間或睡著質素差,因為這兩天BB都好忟憎,我現在好苦惱。

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好,如果係3星期左右應該係猛長期,意思係佢突然發展/增長

你好,如果係3星期左右應該係猛長期,意思係佢突然發展/增長快左,所以需要多d能量要多d奶,通常會維持幾日,呢段時間你照feed on demand身體好快就調節到做適量嘅奶。如果補左奶粉埋身少左身體就唔知原來bb要多d奶而繼續做咁多甚至做少d,咁你奶量就會追唔到bb食量架喇。

母乳專訊派發地點

Vicky

a.little.apple
a.little.apple 的照片
Member: 5248
Joined: 2014-09-20
我聽醫院D姑娘話DD好似係曾長期。過一排食會平均返

我聽醫院D姑娘話DD好似係曾長期。過一排食會平均返

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?