You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB兩個月大才開始全埋身(之前全泵),唔知BB食得飽唔飽

免費索取 育嬰手冊

BB兩個月大才開始全埋身(之前全泵),唔知BB食得飽唔飽


aln0715
aln0715 的照片
Member: 5242
Joined: 2014-09-17
列印版本列印版本

BB兩個月大才開始全埋身(之前全泵),唔知BB食得飽唔飽,食到咁上下又喊,但俾個胸佢又唔啜,奶樽又唔啜,但一日都有6-7條濕片(其中有2-4條有便便,但便便黃黃綠綠,有泡,黏黏的,冇白色點渣,一日起碼有一條量多)每一至兩小時食,夜晚可兩三個小時喊食。如果唔飽會唔會唔瞓?l 瞓到係咪代表食夠?12日重咗0.5磅正常嗎?BB啜完乳頭有條痕係咪啜得唔啱?兩個月仲有無機會糾正佢啜嘅方法?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
自動離口加訓左就夠架喇,有時"妹妹下"冇吞可能係佢想安撫/

自動離口加訓左就夠架喇,有時"妹妹下"冇吞可能係佢想安撫/佢想等奶陣, 或者可以佢以為"唔見左你"(口中冇左乳頭),有好多可能性, 如果佢唔啜你可以試下拍下佢、同佢講下野。你要慢慢觀察下、試下先知其實佢想點。
如果佢只係申脷你可以先觀察下,通常BB想食奶申脷之餘會個頭兩邊拎搵乳房架。
每個人奶量調節好嘅時間都唔同,有D未滿月,有D要3-4個月。

母乳專訊派發地點

Vicky

aln0715
aln0715 的照片
Member: 5242
Joined: 2014-09-17
多謝Vicky!佢啜時我乳頭又唔係好痛.佢又有大小二便.有

多謝Vicky!佢啜時我乳頭又唔係好痛.佢又有大小二便.有增磅, 所以我ASSUME佢有食到, 只係怕唔夠佢食, 佢有時自動離口, 但唔知佢叫唔叫好滿足, 只係瞓咗, 有時我見佢"妹妹"吓, 只啜無吞嚥, 我就拉開, 之後佢會仲脷又喊, 俾佢啜兩野又唔啜繼續喊, 唔知係咪唔夠奶, 但以你咁講我係好似有足夠奶(只係太多前奶), 我點解讀佢呢啲行為呢? 咁我仲需要泵奶呢? 我係全職媽媽.
另外, 佢無任何肚餓O既先兆(如ROOTING), 只有仲脷, 我估佢肚餓, 佢又啜, 但可能只係相隔一小時, 我係咪都俾佢食? 會唔會太密?
你話要一殷時間身體才會平衡奶量, 大約幾耐?太多前奶會唔會唔好?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, Bb如果已經兩個月大唔夠食的話佢唔會放過你,如果你

你好,
Bb如果已經兩個月大唔夠食的話佢唔會放過你,如果你本身泵都夠食埋身佢食得啱就一定夠。
大便有泡係食前奶較多,你全泵時身體會預先做定奶俾你泵,加上埋身刺激俾泵好,所以好多時全泵轉全埋身身體未調節好奶量會令身體產多左奶,bb埋身食時就會有前奶過多情況。一般你持續埋身一段時間身體調節好奶量就會正常番。
乳頭有條痕唔一定係佢唔啱,佢埋身時你痛唔痛?

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?