You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 產後餵人奶一直頭暈~歡迎同樣情況mama留言

免費索取 育嬰手冊

產後餵人奶一直頭暈~歡迎同樣情況mama留言


波子汽水
波子汽水 的照片
Member: 5165
Joined: 2014-08-02
列印版本列印版本

bb快4個月了,全人奶,返工會泵出來,在家會埋身,開刀生完一直頭暈,開頭以為係唔夠訓,開頭一個月都較累,之後bb戒左夜奶,開始有覺訓,兩個月時情況好少少,三個月開始返工頭暈情況仲嚴重,特別餵完泵完,飲d水或食d野又好少少,我一直以為係唔夠訓,但呢排我一直訓一直訓,可是也無改善,後來上網睇到好多mami都係咁既情況,可能因為生完無補返好,血虛,但又餵人奶,身體仲差,我好唔開心,我到底點做,唔再餵人奶?但繼續下去自己身體越來越差,邊個照顧bb?
而家4個月,我想開始加副食,減輕身體負擔,這樣好嗎?仲有而家4個月了,再進補是否有得救?
希望有呢個問題的mama一齊比下意見,你地又點面對?

母乳專訊派發地點

hi

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
4個月食固體太早喇,餵奶後頭暈通常有2個原因, 1)

4個月食固體太早喇,餵奶後頭暈通常有2個原因, 1) 你食唔夠野/飲唔夠水,身體餵奶時用左D能量去做奶一時間補充唔到 2) 姿勢唔正確,好多時媽媽習慣望住BB餵奶/望住個泵泵奶,長時間咁做會令條頸受壓,有機會影嚮D血流上頭所以易暈

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?