You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 還可以追奶嗎?

免費索取 育嬰手冊

還可以追奶嗎?


HC Mama
HC Mama 的照片
Member: 5039
Joined: 2014-06-03
列印版本列印版本

各位媽媽好, 我仔仔宜家五個月大, 由出世到兩個半月係半人奶半粉, 自己生完之後有情緒問題, 一直都做唔到全人奶.
BB兩個大我便返回工作崗位, 工作忙碌同壓力之下, 係本BB兩個半月左右我就停左人奶.
其實個心一直都好內疚同自責餵唔到人奶, 睇到網上論壇,報章雜誌或電視有關母乳的報導, 好多時我都會忍唔住喊, 覺得自己做唔到媽媽應該做既野.

我真的很想可以再餵母乳, 我試過乳房仲可以擠到少少奶, 宜家仲有冇機會追到奶呢? 有冇媽媽有經驗分享.
好多報導都建議餵人奶餵到六個月, 因為六個月大開始食固體, 我仔仔宜家已五個月, 雖然現在追奶有點遲, 但其實只要係母乳都應該一定有益, 對嗎?

謝謝!

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 停餵一段時間想餵番唔係冇可能,但一定係辛苦,唔係咁

你好,
停餵一段時間想餵番唔係冇可能,但一定係辛苦,唔係咁簡單餵/泵密d就得,最好揾母乳顧問/醫院母乳診所幫你評估情況同教你點做,因為要跟進一段時間架。
無論最後餵唔餵到母乳俾bb都好,唔需要自責,你已經盡左力,唔好俾太大壓力自己,bb需要一個健康、開心嘅媽媽照顧同陪伴佢成長。

有關話建議餵到6個月意思係“建議6個月前純母乳餵哺,6個月開始添加固體及持續餵哺母乳到2歲或以上”。
部份媽媽第一胎因為各種原因冇餵母乳/餵好短時間,佢地生第二胎時如果有奶多出黎都會俾番大果個飲。

母乳專訊派發地點

Vicky

波子汽水
波子汽水 的照片
Member: 5165
Joined: 2014-08-02
如果你可以就拿大假一段時間,看全埋身可不可以做到。當然我不

如果你可以就拿大假一段時間,看全埋身可不可以做到。當然我不是專家,純粹個人意見。

母乳專訊派發地點

hi

波子汽水
波子汽水 的照片
Member: 5165
Joined: 2014-08-02
你有無食過退奶茶同打過針丫?其實我都不知還行不行,我b而家

你有無食過退奶茶同打過針丫?其實我都不知還行不行,我b而家3個月,全人奶,1個月哥時曾經半人奶,之後努力追到變富媽,重點是要全天候比bb啜,希望你可以啦,別灰心。就算不行,至少他也飲過你最寶貴的初乳丫

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?